گربه ها می​خواستند زن را بخورند

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 40850|09:19 - 1392/05/03
نسخه چاپی
حمله یک گله گربه به انسان واقعه ای نادر است اما اگر اتفاق بیافتد شوخی بردار نیست. یک زن 31 ساله که چنین حمله ای را تجربه کرده گویی کابوس می دیده است.
هزار ماسوله به نقل از لست رپوبلیکن، یک زن 31 ساله فرانسوی همراه سگ کوچکش از نژاد کانیش کوتوله در حال گردش در حاشیه جنگلی در ناحیه تراس دو مون بود که ناگهان یک گروه گربه ولگرد به او حمله کردند.

گربه ها بی سر و صدا از میان بوته ها بیرون آمدند و ابتدا به سگ کوچک حمله کردند. گربه ها سگ را بارها گاز گرفتند و با ضربه های پنجه او را به شدت مجروح کردند. سپس نوبت به زن رسید. گربه به سر و روی او پریده و زن را به زمین انداختند.

ژوزت گالیو مادر قربانی می گوید: گربه ها چنان وحشی شده بودند که گویی می خواستند دخترم را زنده زنده بخورند. آنها پاها ، بازوها و صورت او را بارها گاز گرفته و چنگ کشیدند. حتی یکی از شاهرگ های او با دندان پاره کردند.

او می افزاید: دخترم فکر می کرد که یک کابوس می بیند. او هنوز وحشتزده است و اضطراب دارد.

ماموران آتش نشانی که از حادثه مطلع شده بودند زن قربانی را به اورژانس انتقال دادند و با اتومبیل دیگری سگ را جان در بدن نداشت به بیمارستان دامپزشکی بردند. یک دامپزشک گفت که در جریان 30 سال زندگی حرفه ای اش هرگز ندیده بود که سگی چنین جراحاتی را بردارد.

به زن در بیمارستان سرم  ضدهاری تزریق شد با اینکه بیماری هاری در منطقه بلفور که ناحیه تراس دو مون در آنجا واقع شده کاملا ریشه کن شده است. مردم منطقه به دلیل این حادثه نادر از مقامات محلی برای کاهش تعداد گربه های ولگرد درخواست کمک کرده اند. مترجم: بهرام افتخاری.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد