آیا باید منتظر حاشیه های کریمی در لیگ سیزدهم باشیم؟ ؛

وقتی هشت معروف حرصش می گیرد!

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 42367|09:48 - 1392/05/06
نسخه چاپی
اما اختلاف ناتمام کریمی با آقای گل جهان همواره برای او دردسر ساز بوده بطوریکه بارها این اختلافات علنی شده و او را از تیم ملی و از پرسپولیس دور کرده است.
هزار ماسوله به نقل از بولتن نيوز:  علی دوستی: علی کریمی بی شک تکنیکی‌ترین بازیکن فوتبال ایران پس از انقلاب اسلامی است.این بازیکن سابق پرسپولیس گرچه از لحاظ تکنیکی در سطح بسیار بالایی در فوتبال ایران قرار داشته است ولی در ایجاد حاشیه و اختلاف با مربیان ومسئولان تیمش ید طولایی دارد.همین موضوع همواره او و زندگی ورزشی اش را با چالش هایی روبرو کرده است.
 
کریمی که سابقهٔ بازی در باشگاه‌های فتح تهران، پرسپولیس، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر قطر، استیل آذین و شالکه آلمان و اخیرا تراکتور سازی را دارد از سال ۱۳۷۷ در تیم ملی ایران حضور داشته و نزدیک به 130 بازی ملی در کارنامه پر فراز و نشیب فوتبالی خود دارد.او تنها درمقطعی که در اروپا بازی می کرد تقریبا بی حاشیه و بی اختلاف با مربیان سرشناسش فوتبال خود را ادامه داد و در سایر مقاطع کریمی نسبت به مربیان خود یک معترض و به نوعی یک یاغی بوده است.
 
اما اختلاف ناتمام کریمی با آقای گل جهان همواره برای او دردسر ساز بوده بطوریکه بارها این اختلافات علنی شده و او را از تیم ملی و از پرسپولیس دور کرده است.
 
 
 
درسال‌های اخیر كمتر تيم و کمترمربی بوده كه كريمي در آن بازي كند و تا انتهای کار با مربي‌اش به مشكل برنخورده باشد. برخی مربیان همانند بلاژویچ،قلعه نوعی و یحیی گل محمدی شرایط را می‌پذیرفتند و بدخلقی‌هاي او را تحمل می‌کردند اما خیلی‌ها تحمل رفتارهای اعتراضی کریمی را نداشتند که همین تنش ها و اصطکاک ها،باعث جنجال‌های بزرگی در فوتبال ایران شد.
 
کریمی که لگد معروفش به ساک پزشکی درجام جهانی آلمان از یادها نرفته در سالهای گذشته اختلافاتی با مربیان همچون: برانکو،قلعه نوعی،دایی،افشين قطبی،خاکپور، دنیزلی،ژوزه و یحیی داشته است که گاهی این اختلافات منجر به اخراج وی از تیم شده و در برخی مواقع این اختلافات سر و صدای زیادی در فوتبال ایران به راه انداخته است (مانند اتفاقات استیل آذین)،تا به نوعی کریمی در زمره بازیکنان یاغیان فوتبال ایران لقب بگیرد.یاغی محبوب و دوست داشتنی که اگر قدر خودش را می دانست الان جایگاهی به مراتب بالاتر از این در فوتبال ایران و جهان داشت.
 
با شروع لیگ سیزدهم و اظهارات اخیر این بازیکن بنظر می رسد توپ کریمی امسال هم در ایجاد جنجال و حاشیه پر است؟باید دید مجید جلالی که بعد از بازی با پرسپولیس انتقاد کوچکی از کریمی کرد،چگونه با این بازیکن سرشناس، فصل جدید را به پایان می برد؟ کریمی که بعد از شکست در دیدار اول لیگ به تیم دایی عصبی به نظر می رسید،پس از شانسی خواندن برد پرسپولیس!به بهرام شفیع مجری معروف تلویزیون هم حمله کرد و با طعنه به این مجری تازه از بیمارستان مرخص شده، گفت:«آقای گزارشگر برو به مجری ات بگو من که می دانم او چطور برنامه اش را نگه داشته. کوثری برنامه خوبی داشت و کارشناسی‌های مناسبی می‌کرد اما او را برداشتند.سن اجرای شفیع در این برنامه به اندازه سن من است اما او را عوض نمی کنند.نمی دانی چرا؟»
 
این اظهارات (که البته از کریمی بعید نیست)زمانی رخ داد که بهرام شفیع از دایی در برنامه اش دعوت کرد و او را اسطوره بزرگ فوتبال خواند و دایی را با کریمی مقایسه کرد (که البته مقایسه بجایی نبود) و تعاریف متعددی برای دایی بکار برد،که ظاهرا این برنامه صبح جمعه ی شفیع به مزاق علی کریمی خوش نیامد و به نوعی حرص او را درآورد تا بعد از باختش مقابل تیم دایی به این مجری با سابقه حمله کند.
 
اما در این میان سوالی ذهن هواداران فوتبال را مشغول می کند که علی کریمی با کوله باری از تجربه و خلاقیت کی می خواهد دست از این اعتراضات،اظهارت و جنجال ها بردارد؟ کریمی قطعا می داند بازیکن 22-23 ساله ای نیست و در ماههای آخر فوتبالی اش قرار دارد (بدون احتساب این فصل نهایت یک سال دیگر)و از نظر مربی اش توان 90 دقیقه بازی کردن را هم ندارد، پس چرا در بیرون زمین چنین حاشیه هایی ایجاد می کند؟آیا باید منتظر حاشیه های او در لیگ سیزدهم هم باشیم؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد