پلیس به دنبال دلالان فروش کودک پايتخت

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 42863|10:25 - 1392/05/07
نسخه چاپی
با پیگیری پرونده دزدیده شدن یک کودک هشت ماهه از سوی پلیس آگاهی تهران، ماموران دو خریدار کودک را دستگیر کردند
هزار ماسوله به نقل از جام جم:  چند روز پیش زنی با حضور در شعبه 11 بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ربوده شدن کودک هشت ماهه اش به نام محمد طه شکایت کرد.
 
مادر این کودک به قاضی جنایی گفت: در شرق تهران مقابل یک مغازه عروسک فروشی فرزندم را درون کالسکه گذاشتم و وارد مغازه شدم. پس از بیرون آمدن از مغازه متوجه شدم فرزندم از سوی زنی که روسری قرمز به سر داشته، ربوده شده است.
 
شاکی افزود: در پی این حادثه موضوع را به ماموران کلانتری نارمک اطلاع دادم و با حضور آنها در محل و تحقیق از صاحبان مغازه ها، معلوم شد فرزندم را یک زن جوان ربوده است.
 
با دستور قضایی پرونده برای پیگیری به شعبه 11 پلیس اگاهی تهران ارجاع و جستجو برای یافتن محمد طه آغاز شد.چند روز پس از شکایت زن جوان و انتشار تصویر کودک ربوده شده در رسانه ها، در پی چند فقره گزارش های مردمی، این پرونده وارد مرحله تازه ای شد.
 
با پیگیری گزارش های مردمی، ماموران پلیس آگاهی تهران اطلاع یافتند دو نفر که پیش از این فرزند نداشته اند، اخیرا دو کودک را سرپرستی می کنند.
 
با گزارش موضوع به بازپرس جنایی، دستور تحقیق از این دو نفر صادر و معلوم شد آنها این دو کودک را خریده و به صورت غیر قانونی از آنها نگهداری می کنند.
 
در ادامه این دو نفر بازداشت شدند ودر تحقیقات عنوان کردند این دو کودک را از طریق افراد واسطه خریده اند.
 
در پی این اعترافات، دستور نگهداری از دو کودک خریداری شده به بهزیستی و بازداشت فروشندگان دو کودک به پلیس آگاهی تهران صادر شد.
 
آخرین گزارش ها حاکی است، هنوز با گذشت چند روز، از سرنوشت کودک هشت ماهه که والدینش در شرایط بد روحی به سر می برند، اطلاعاتی به دست نیامده و جستجو برای یافتن کودک ربوده شده ادامه دارد.
 
ناصر صبوری - گروه حوادث

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد