آخرین وضعیت بازار خودرو در ماه رمضان

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 43679|09:54 - 1392/05/09
نسخه چاپی
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور از تشدید رکود خرید و فروش خودرو در بازار آزاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
هزار ماسوله به نقل از ايسنا: حسن زمانی افشار اظهار کرد: ‌هر ساله در ماه مبارک رمضان حجم خرید و فروش خودروها در بازار کاهش می‌یابد.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری رکود بازار در ماه مبارک رمضان، شدیدتر از سال‌های قبل بوده است، خاطرنشان کرد: به این ترتیب قیمت خودروهای داخلی و خارجی نیز به میزان مختلف کاهش یافته است.
 
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور ادامه داد: در این شرایط با توجه به نزولی بودن روند قیمت ارز، خریداران توقع کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار خودرو را داشته و از خرید خودداری می‌کنند.
 
وی افزود: اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد، قیمت خودروهای داخلی و خارجی باز هم کاهش خواهد یافت. البته میزان عرضه خودرو از سوی خودروسازان بزرگ نیز در تعیین قیمت‌ خودروهای داخلی موثر است.
 
زمانی افشار تصریح کرد: با توجه به آنکه هم‌اکنون اختلاف چندانی بین قیمت کارخانه‌ای و بازار آزاد خودروهای داخلی وجود ندارد، دلالان و واسطه‌ها از این بازار خارج شده‌اند که همین موضوع به تثبیت قیمت‌ها کمک کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد