وبلاگ حرف های خودمانی نوشت"

مادرانه ایی که مادرانگی در آن لنگ میزند

کد خبر: 43696|10:16 - 1392/05/09
نسخه چاپی
مادرانه ایی که مادرانگی در آن لنگ میزند
 نویسنده وبلاگ "حرف های خودمانی" در آخرین مطلب وبلاگ خود نوشت:
این شب ها سریالی از شبکه ۳ سیما پخش می شود به نام مادرانه که بیشتر شبیه یک تراژدی پدرانه است که مادرانگی در آن لنگ می زند، مادرانه ایی که اصلا مادرانه بودن آن در سریال مشخص نیست.

اما نکته اصلی و قابل بحث در این سریال این است که آنقدر رفتارها و حرکات در سریال به دور از واقعیت است که بیشتر آدم را یاد فیلم های هندی می اندازد در این سریال آنقدر رابطه ها راحت و بی دغدغه بیان شده است که در بیشتر مواقع اصلا قبح قضیه ریخته می شود.

ولی به راستی رابطه ها در جامعه ما اینگونه است اصلا سبک زندگی ما اینگونه است، و آیا به راستی دختران جامعه ما، می توانند مانند رهای این سریال باشند به نظر من حتی بدترین دختران جامعه ما مانند رهای سریال نخواهند بود، حتی بدترین مادران ما مانند مادر رها و ارسلان نیستند.

و به نظر می رسد فیلم سازان ما باید توجه داشته باشند که هنوز برای مردمان این سرزمین خیلی چیزها اهمیت دارد و هنوز آنها دارای خط قرمزهایی هستند که نباید از آن عبور کرد، درست است که باید آنقدر فیلم و سریال جذاب ساخته شود تا مردم به سمت سریال های بی محتوا و بی اساس ماهواره ها نروند ولی یادتان باشد که فراموش نکنید قرار نیست که در صحنه رقابت به هر قیمتی هم که شده سریالی ساخته شود تا مخاطب جذب گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد