اجرای طرح نظارتی و كنترل امور تاكسیرانی و اجرائیات شهرداری پاوه

کد خبر: 68316|22:35 - 1392/07/11
نسخه چاپی
اجرای طرح نظارتی و كنترل امور تاكسیرانی و اجرائیات شهرداری پاوه
شهردار پاوه گفت : گشت نظارتي امور تاكسيراني و اجرائيات شهرداري به صورت مانور مشترك با پليس راهور در راستاي طرح نظارتي و كنترل ويژه صبح امروز در شهر پاوه اجرا شد .
هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي با اشاره به اجراي طرح نظارتي گشت امور تاكسيراني شهرداري گفت : با آغاز سال تحصيلي و نظارت بر سرويس هاي مدارس دانش آموزان و رانندگان حمل و نقل درون شهري ، طرح نظارتي و كنترلي تاكسيراني در راستاي رفاه حال شهروندان و دانش اموزان صورت گرفت .
وي به اجراي طرح نظارتي گشت اجرائيات و پلس ساختمان شهرداري اشاره كرد و افزود : اين طرح و گشت در راستاي رفع هرنوع سد معبر در خيابان ها و پياده روهاي شهر و همچنين نظارت بر ساخت و سازهاي شهري اجرا شد .
ابراهيمي هدف از اجراي طرح نظارتي و كنترلي شهرداري را نظارت بر عملكرد رانندگان ناوگان تاكسيراني و نظارت بر ساخت و ساز هاي شهري و جلوگيري از ساختمان هاي غير مجاز عنوان كرد و اظهار داشت : هدف اصلي و اساسي شهرداري هدايت ساخت و سازها به سمت دريافت مجوز از شهرداري توسط شهروندان است.
شهردار پاوه در پايان از شهروندان خواست در راستاي اجراي قانون و وظايف شهرداري به منظور افزايش ضريب رفاه عمومي با مأمورين شهرداري نهايت همكاري را داشته باشند . 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد