رئیس شورای اسلامی بانه‌وره خبر داد؛

تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه شهرداری بانه وره در سال گذشته

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301710|20:00 - 1403/02/14
نسخه چاپی
تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه شهرداری بانه وره در سال گذشته
رئیس شورای اسلامی بانه‌وره از تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه شهرداری بانه وره در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس شورای اسلامی بانه‌وره در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته در شهر بانه‌وره به مناسبت هفته شوراها به تشریح عملکرد شورای اسلامی و شهرداری بانه‌وره در سال گذشته پرداخت.

 

میرانی نژاد از حل مشکل اساسی شهر یعنی کمبود آب آشامیدنی که در سال‌های گذشته شرایط بحرانی را برای شهروندان بوجود آورده بود و همچنین رکود در توسعه شهر را در پی داشت خبر داد و افزود: با تلاش‌های مسئولان امر از جمله استاندار ، فرماندار شهرستان، فرماندهی قرارگاه نجف اشرف سردار عظیمی و فرماندهی قرارگاه شهید کاظمی سردار آسیابانی، نماینده اورمانات و دیگر مسئولان امر آب پایدار شهر بانه‌وره تأمین و به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: از اهم دیگر مشکلات شهر مشکل مسکن برای شهروندان بود که خوشبختانه این مشکل نیز با تلاش مسئولین امر و پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت تا حد زیادی بر طرف گردیده است.

 

وی گفت: در حوزه سلامت پیگیری‌های جدی از طرف اعضای شورای اسلامی در خصوص شبانه‌روزی نمودن یا بیتوته نمودن مرکز درمانی شهر صورت گرفته که تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

 

رئیس شورای بانه‌وره در خصوص کمبود فضای آموزشی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده پروژه مدرسه صدف در حال واگذاری به پیمانکار مربوطه می باشد و همچنین یه قطعه زمین به متراژ سه هزار متر مربع فضای به منظور جبران کمبود فضای آموزشی در آینده نیز با کاربری آموزشی جهت احداث مدرسه به سازمان نوسازی معرفی گردیده است.

 

میرانی نژاد در ادامه ضمن تشکر از زحمات مهندس محمدی شهردار بانه‌وره در تشریح فعالیت‌های عمرانی شهرداری گفت: بودجه شهرداری در سال گذشته ۱۰۷ درصد تحقق داشت، 

 

وی همچین افزود: فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سال گذشته به جز آسفالت معابر(که از محل قیر رایگان صورت گرفت)به مبلغ ریالی بیش از ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و منابع داخلی شهرداری صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: بودجه شهرداری بانه وره در سال ۱۴۰۲ رقم ۱۲۵ میلیارد ریال مصوب گردید که سهم عمرانی از این بودجه ۴۳ درصد و سهم جاری آن ۵۷ در صد بوده است.

 

وی در ادامه افزود: بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۱۶۵ میلیارد ریال مصوب گردید که سهم عمرانی آن ۴۷ درصد  با توجه به نیاز شهر در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بانه‌وره در پایان سخنان خود از صبوری مردم در طی تنش آبی شهر در سال‌های گذشته تقدیر و از تلاش مسئولان امر در حل این مشکل تشکر و قدردانی نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد