موزه مردم شناسی هنرمند زنده یاد " باقی شفیعی "بازگشایی می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301711|16:07 - 1403/02/14
نسخه چاپی
موزه مردم شناسی هنرمند زنده یاد " باقی شفیعی "بازگشایی می شود
مدیریت آموزش و پرورش پاوه بمناسبت هفته معلم و در تداوم ابتکارات و اقدامات فرهنگی خویش، درنظر دارد در این هفته فرخنده اقدام به بازگشایی موزه مردم شناسی هنرمند زنده یاد " کاک باقی شفیعی " نماید.

به گزارش هزارماسوله ، در هفته های گذشته آموزش و پرورش پاوه در رایزنی با خانواده آن مرحوم خواستار آن گردید این موزه که پس از درگذشت کاک باقی تعطیل و برچیده شده بود؛ مجددا در مکانی مناسبتر و با مدیریت نوین آموزش وپرورش دایر گردد تا بتواند بعنوان مرکزی هنری،فرهنگی و تاریخی برای دانش آموزان و مردم این شهر مثمرثمر واقع گردد. و به واقع دایر نمودن و فعالیت مجدد این موزه می تواند بهترین فضا و فرصت برای حفظ و پاسداشت میراث فرهنگی منطقه کهن هورامان گردد.

 

خوشبختانه این پیشنهاد و درخواست مورد پذیرش و استقبال خانواده آن مرحوم قرار گرفت و همه وسایل،اشیا،ابزارآلات و قطعات تاریخی و باارزش این موزه فعلا به مکانی مطلوب و مناسب در سالن بزرگ جلسات دبستان ضیایی انتقال و انشااله تا چند روز آینده پس از اتمام چیدمان مناسب آن جهت بازدید،دانش آموزان، همکاران فرهنگی و عموم علاقه مندان افتتاح می گردد.

 

قطعا اگر زحمات و همراهی خانواده مرحوم کاک باقی شفیعی بویژه فرزند بزرگوارشان کاک مربوط شفیعی،حمایت و پیگیریهای مدیر توانمند آموزش و پرورش آقای سعدی فتاحی و پیشنهادات و ابتکارات ارزنده همکار گرامی دکتر صفر ولدبیگی نمی بود؛ این اقدام ارزشمند فرهنگی به سرانجام نمی رسید. سپاسگزار زحمات و همراهیهای این بزرگواران در دایر نمودن این فضای غنی علمی و آموزشی هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد