امام جمعه باینگان:

وظیفه معلم، خدمت به دنیا و آخرت مردم است+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301725|23:15 - 1403/02/17
نسخه چاپی
وظیفه معلم، خدمت به دنیا و آخرت مردم است+تصاویر
ماموستا ملا حامد رحیمی امام جمعه باینگان با اشاره به تقابل همیشگی عشق و عقل، معلمی را کاری عاشقانه دانسته و افزود: وظیفه معلم، خدمت به دنیا و آخرت مردم است.

به گزارش هزارماسوله ،  ماموستا ملا حامد رحیمی امام جمعه باینگان در آئین گرامیداشت مقام معلم این منطقه با اشاره به شان معلم در دین مبین اسلام، در اظهار نظری جالب و زیبا گفت: در وهله نخست، به تمامی معلمان فرزندانم از مقطع پیش دبستانی تا فارغ التحصیلی ادای ادب و احترام می کنم.

 

ماموستا رحیمی، با اشاره به تقابل همیشگی عشق و عقل، معلمی را کاری عاشقانه دانسته و افزود: وظیفه معلم، خدمت به دنیا و آخرت مردم است.

 

مدرس برتر حوزه های علمیه شهرستان پاوه در سال جاری، روان و عقل دانش آموز را خمیرمایه معلم دانست و گفت: ترکیب عشق معلمی با ضمیر پاک دانش آموزان، بر خلاف برخی شغل ها، لذت بخش و ماندگار است.

 

ماموستا حامد رحیمی پیرامون وظیفه دولت ها در برابر معلمان تصریح کرد: معلم به دنبال جهل زدایی است، ذهن درگیر معیشت ممکن است نتواند در انجام وظیفه خطیر خود کاملا موفق باشد.

 

امام جمعه باینگان در پایان، گریزی به اهمیت هماهنگی میان خانواده و نظام تعلیم و تربیت زده گفت: والدین دلسوز، احترام به معلم را پیش از احترام به هرکس به فرزند خود می آموزند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد