برگزاري محفل انس با قرآن كريم در شهرستان پاوه

کد خبر: 116785|22:05 - 1392/10/15
نسخه چاپی
برگزاري محفل انس با قرآن كريم در شهرستان پاوه
محفل انس با قرآن كريم با همت اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان پاوه در محل سالن ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله محفل انس با قرآن كريم با همت آموزش و پرورش شهرستان پاوه و اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان و با حضور شوراي اداري شهرستان پاوه و حافظان و قاريان قرآن، از شهرهاي روانسر ،ثلاث و جوانرود برگزار شد
 
در اين محفل رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان پاوه ضمن عرض خير مقدم به كليه حضار در جلسه اظهار داشت:در اين برهه از زمان در حقيقت هجماتي به آيين ما و به شخصيت رسول مكرم اسلام(ص) وارد مي شود اگر نگاه اجمالي به تاريخ داشته باشيم در اين زمان اين هجمات دو برابر شده است و دليل اصلي آن هم موثر بودن دعوت داعيان كه واقعا رسالت پيامبر را كه شايسته است براي همه اديان و همه انسان ها تبليغ مي كنند.
ماموستا ملا هادي رمضاني افزود: حضور ما در اين مكان علاوه بر بحث هاي قرآني و قرائت قاريان براي آن است كه بعد از 1400 سال جوانان ما با حفظ چهار جزء قرآن تا سي جزء قران به دشمن بفهمانند كه پيرو و تابع دين اسلام هستيم.
 
وي با اشاره به اعجاز قرآن تصريح كرد: رسالت پيامبر خدا و قانون اساسي ما ، لايتغيير است بايد در اين عصر با افزون يافتن هجمات و جرم و جنايت ها، فرزندانمان را، به مسير قران و مسجد هدايت كنيم حقيقتا تنها رستگاري ما در مساجد است و با تمسك يافتن به قرآن و مسجد، بتوانيم فرزندانمان را از ناهنجاريهاي اجتماعي مصون بداريم.
وي در پايان گفت:هدف از برگزاري اين محفل، خدمتي به قرآن و جوانان اين جامعه داشته باشيم تا جوانان اين مرزو بوم را از ناهنجاريهاي اجتماعي مصون بداريم.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد