امام جمعه پاوه:

نامزدها اخلاق انتخاباتي را رعايت كنند

کد خبر: 21976|08:48 - 1392/03/24
نسخه چاپی
نامزدها اخلاق انتخاباتي را رعايت كنند
هزارماسوله:امام جمعه پاوه با مطلوب دانستن نحوه تبليغات نامزدهاي رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر در اين شهرستان بر رعايت اخلاق انتخاباتي توسط نامزدها و هواداران آنها تاكيد كرد
  ماموستا ملا "قادر قادري" روز چهارشنبه در نشست توجيهي دست اندركاران انتخابات با تاكيد بر حفاظت از آراي مردم توسط دست اندركاران انتخابات، امانتداري و قضاوت درست را موجب سعادت دنيا و آخرت دانست. 
وي با اشاره به وظايف و مأموريت رييس جمهوري و اعضاي شوراها گفت: هدف و مسير هر دو خدمت به مردم و پاسخگويي به مطالبات آنان است و هر دو در مقابل ملت و رهبري پاسخگو هستند. 
امام جمعه پاوه با تاكيد بر حضور حداكثري آحاد مردم در انتخابات و متجلي ساختن اراده ملت در تعيين سرنوشت خويش، بر تصميم گيري و انتخاب آگاهانه براي انتخابي درست و صحيح تاكيد كرد. 
مديركل سياسي و انتخابات استانداري كرمانشاه نيز از رعايت قانون تبليغات انتخابات در پاوه قدرداني كرد و گفت: از مردم فرهنگي پاوه غير از اين هم انتظار نمي رود زيرا كه مردم اين شهرستان در طول تاريخ انقلاب اسلامي همواره حماسه ساز بوده اند. 
"هومان بهرامي"، صداقت و امانتداري از آراي مردم را به بهترين وجه ممكن توسط عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي مورد تاكيد قرار داد و گفت: تمهيدات لازم براي حضور پرشور مردم استان كرمانشاه در پاي صندوق هاي اخذ رأي و تحقق حماسه سياسي فراهم شده است. 
"حسين خدرويسي" فرماندار پاوه نيز با ارائه گزارشي از روند اجراي انتخابات گفت: 72 شعبه اخذ رأي شامل 55 شعبه ثابت شهري و روستايي و 17 شعبه سيار شهري و روستايي با يك هزار و 300 نفر عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي و محافظين صندوق ها آراي مردم را جمع آوري مي كنند
 
روابط عمومي فرمانداري پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد