داستان ریزش دیوار و فریادهای خاموش اهالی خیابان ارشاد اسلامی/ مسئولین به شکایات و نارضایتی اهالی توجه نمایند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293324|10:06 - 1394/07/28
نسخه چاپی
داستان ریزش دیوار و فریادهای خاموش اهالی خیابان ارشاد اسلامی/ مسئولین به شکایات و نارضایتی اهالی توجه نمایند
در پي ريزش ديوار بنیاد مسکن پاوه واقع در خیابان ارشاد اسلامی مشرف بر در خيابان امام محمد غزالي ، کاسبان و ساکنان این محله از بوجود آمدن مشکلات عدیده اظهار نارضایتی دارند.

به گزارشهزار ماسوله، در پي ريزش ديوار بنیاد مسکن پاوه واقع در خیابان ارشاد اسلامی مشرف بر در خيابان امام محمد غزالي ، کاسبان و ساکنان این محله از بوجود آمدن مشکلات عدیده اظهار نارضایتی دارند.

حادثه ریزش این دیوار ساعت 21:20 روز چهارشنبه 15 مهر ماه با توجه به گودبرداري و عميق نمودن محل احداث آن و اختلاف سطح خیابان با عمق محل اين پروژه باعث آن شد، فرماندار شهرستان پاوه سهل انگاري پيمانكار ، مهندس ناظر و كارفرما را باعث ريزش این ديوار دانست و گفت: در کمترین زمان ممکن باید تخلیه و بازسازی این دیوار آغاز شود.

اکنون پس از گذشت یازده روز از آن حادثه، که عملا منجر به مسدود شدن خیابان ارشاد اسلامی پاوه و ترافیک سنگین در خیابان امام محمد غزالی گردیده است، ساکنان خیابان ارشاد اسلامی به جهت به وجود آمدن مشکلات عدیده در این خیابان در پی مسدود شدن آن اظهار نارضاتی دارند.

یکی از ساکنان این خیابان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: از زمانی که این حادثه در ابتدای خیابان ارشاد اسلامی رخ داده است سطل های اشغال را در این محله به سبب آنکه ماشین شهرداری در این خیابان حضور نمی یابد جمع آوری نموده اند.

کیومرث صحرایی افزود: با توجه به اینکه تنها ابتدای این خیابان خراب شده است ماشین های شهرداری جهت جمع آوری زباله می توانند به قسمتهای پایینتر این خیابان که اکثر ساکنان در آن مکان قرار دارند حضور یابند.

یکی از کاسبان محل نیز گفت: قبلا این مسیر که سه راهی ارشاد اسلامی را به فرهنگیان متصل می کرد مسیر اکثر تردد مردم بود که می توانستند اقلام مورد نیاز مصرفی خود را در این مسیر تامین نمایند.

وی گفت: الان که این خیابان مسدود و تردد به صفر رسیده است ما هم به عنوان مغازه داران این محل درآمدی نداریم.

یکی از نانوایان محل نیز گفت: قبلا که تردد در این مسیر زیاد بود روزانه بیش از 12 کیسه آرد را پخت می کردیم ولی اکنون با عدم تردد مردم این مقدار به 7 الی 8 کیسه آرد کاهش پیدا کرده است.

فرهاد خورشیدی از دیگر نانوایان این محل نیز گفت: مسدود شدن این خیابان باعث لطمه شدید و ضرر و زیان فراوانی به کسب و کار ما، در این خیابان شده است .

وی گفت: اینکه اکثریت ما هیچگونه منبع درآمد دیگری به غیر از مغازه خود نداریم و جهت انجام امورات زندگی خود و مخارج مغازه خود دچار معضلات زیادی شده ایم.

وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت 10 روز از حادثه هیچگونه اقدام عملی موثر جهت بازسازی دیوار مذکور صورت نگرفته با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و بارندگی انجام این امر مهم تلاش مضاعفی را می طلبد.

وی گفت: با اینکه درخواست های خود را نیز به مسئولین شهرستان مبنی بر اقدام عاجل در بازسازی این دیوار، هنوز اقدام عملی موثر انجام نگرفته است.

هزارماسوله: علاوه بر آنکه ريزش اين ديوار موجب ایجاد مشکلات زیادی برای مردم و ایجاد ترافیک در خیابان پایین شده است گذاشتن مصالح ساختمانی بر خیابان امام محمد غزالی  و ایجاد مشکل تردد مردم و خوردروها نیز مزید بر اين مشکلات شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد