بروز اختلال در شبکه تلفن همراه شهرستان پاوه/علت این اختلال از زبان مدیر ارتباطات سیار کرمانشاه!!

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293447|21:34 - 1394/08/04
نسخه چاپی
بروز اختلال در شبکه تلفن همراه شهرستان پاوه/علت این اختلال از زبان مدیر ارتباطات سیار کرمانشاه!!
مشترکان اپراتور تلفن همراه در چند روز اخیر در شهرستان پاوه با مشکل قطعی تلفن همراه خود مواجه شده اند.

به گزارشهزار ماسوله، مشترکان اپراتور تلفن همراه در چند روز اخیر در شهرستان پاوه با مشکل قطعی تلفن همراه خود مواجه شده اند.

اختلالاتي كه از اواخر هفته گذشته در تلفن‌هاي همراه شهرستان پاوه ايجاد شده است، با گزارشات رسیده به این پایگاه خبری؛ همچنان ادامه دارد.

در طول این مدت برای مشترکان تلفن همراه شهرستان پاوه ، امکان برقراری ارتباط و تماس گرفتن از خطوط وجود نداشته به طوری که در برقراری تماس مشترکین ، افراد غیر از فرد مورد نظر مشترکین ، به پاسخگویی مواجه شده اند.

به گزارش خبرنگار ما ، تماس با مشترکین تلفن همراه در این شهرستان یا برقرار نخواهد شد یا در صورت برقراری نیز فرد و افراد دیگر به غیر از مشترک مورد نظر پاسخگو خواهند بود.

معترضینی که با تماس به این پایگاه خبری اعتراض خود را به این وضعیت اعلام کردند خواستار ارائه گزارشی در این رابطه شدند.

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان پاوه در این باره ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: این اختلالات در سطح شهرستان پاوه وجود دارد به طوری که با تماس مشترک مورد نظر فرد، فرد دیگری پاسخگو خواهد بود.

معطر پور با بیان اینکه این اختلال در این شهرستان رفع شده است افزود: در این زمینه نیز پیگیری های لازم در جهت حل این موضوع با استان به عمل آمده است.

 

مدیر ارتباطات سیار استان کرمانشاهنیز در گفتگو با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: در طول ماه جاری که امکان برقراری تماسهای رایگان در سطح کشور برای مردم برقرار شده است، استقبال استان کرمانشاه از این طرح ازدیاد یافته است.

مرتضی قیاسی افزود: با استقبال خوب مردم از این طرح حدود 50 درصد، ترافیک شبکه تلفن همراه در استان زیاد شده است.

وی گفت: درصدد افزایش ظرفیت شبکه برای مشترکین استان جهت رفع این مشکل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این اختلال در سطح کشور وجود دارد گفت: کرمانشاه جزء شش استان کشوری است که مردم با استفاده از این طرح مکالمه رایگان، ترافیک را افزایش داده اند.

وی در پایان بیشتر اختلالات شهرستان پاوه را در روستای نوریاب بیان کرد و گفت: ان شالله تا هفته آتی با افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه این مشکل رفع می گردد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد