آبگرفتگي معابر شهر پاوه در پي بارش 103 ميلميتري باران + تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293455|19:00 - 1394/08/06
نسخه چاپی
آبگرفتگي معابر شهر پاوه در پي بارش 103 ميلميتري باران + تصاویر
بارش باران كه از روز دوشنبه در اين شهر آغاز شد، اكنون سبب آبگرفتگي سطح عمومي شهر و كندي در تردد وسايل نقليه و عابران شده است.

به گزارشهزار ماسوله، بارش باران كه از روز دوشنبه در اين شهر آغاز شد، اكنون سبب آبگرفتگي سطح عمومي شهر و كندي در تردد وسايل نقليه و عابران شده است.

بارش باران در شهر پاوه به دلیل موقعيت خاص جغرافيايي و شيب زياد كوچه ها و خيابان هاي آن ،همواره به نقاط پاييني شهر سرازير شده که به ندرت مي توان گفت باعث آبگرفتي معابر شود.

اكنون پس از گذشت دو روز از آغاز بارش باران كه باعث شادماني و خوشحالي مردم گرديد و در برخي از نقاط شهر سبب آبگرفتگي معابر و جداول شد همين امر با نبود زيرساختهاي مناسب موجب نارضايتي عمومي شهروندان گردیده است.

نيروهاي خدمات شهري شهرداري پاوه با حضور در محل‌هاي آبگرفتگي شهر اقدام به بازگشايي معابر مسدود شده نموده و هم اكنون نيز با ادامه بارش ها در حال برطرف كردن اين معضل و روان‌ كردن معابر و تردد هستند.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ميزان بارش از روز دوشنبه تا ظهر روز چهارشنبه را بيش از 103 ميليمتر اعلام كرد و گفت: با ورود سامانه بارش زا از روز دوشنبه تاكنون، شاهد بارش شدید در شهرستان پاوه بودیم که موجب ثبت بارش باران به ميزان 103 میلی متر تا ظهر امروز گرديد.

وي گفت: با احتساب بارش باران از اول مهر تاكنون اين مقدار به بيش از 113 ميليمتر رسيده است.

يكي از مغازه داران شهر پاوه نيز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بدليل آنكه تمام بارش باران از كوچه هاي شهر به چندين نقطه متمركز روان خواهد شد، جداول سطح شهر ظرفيت انتقال آب را به نقاط پايين دست ندارند و اين باعث ابگرفتگي و سرازير شدن آن به برخي از مغازه ها نيز مي گردد.

صحرايي افزود: نبود زيرساخت مناسب و كم عرض بودن جداول خيابان هاي اين شهر نيز خود دليلي بر ابگرفتگي معابر و سرازير شدن ان به مغازه ها خواهد بود.

 يكي ديگر از شهروندان نيز اظهار مي كرد: برخي از كوچه هاي شهر پاوه كه نياز به تعمير داشتند با شدت بارش باران در اين چند روز گودهاي عميقي را در بين كوچه ها به وجود آورده است كه مي طلبد شهرداري شن و ماسه جاري شده از كوچه و خيابان هاي شهر را جمع كرده و به مكان ديگري انتقال دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد