انتصاب دکتر ویسی و دکتر ضیایی به سمت مدیرگروه و معاونت پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی تهران

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293477|12:16 - 1394/08/11
نسخه چاپی
 انتصاب دکتر ویسی و دکتر ضیایی به سمت مدیرگروه و معاونت پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی تهران
طی احکامی جداگانه دکتر محمود ویسی و دکتر عادل ضیایی به سمت مدیرگروه و معاونت پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی تهران منصوب شدند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازپاوه پرسحجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد مبلغی، ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی در احکامی جداگانه دکتر محود ویسی را به عنوان مدیرگروه و دکتر محمد عادل ضیایی را به عنوان معاون پژوهشی این دانشگاه منصوب نمود.

در حکم ماموستا دکتر محمود ویسی آمده است: 

 با سلام و تحیت؛
نظر به سوابق درخشان علمی و اجرایی جناب‌عالی درحوزه آموزش عالی و پیوند دیرین شما با دانشگاه و به استناد بند ب از ماده ۸ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم، به مدت۲ سال به سمت «مدیر گروه …» منصوب می‌شوید.

 انتظار می‌رود ضمن اهتمام جدی به تقویت گروه آموزشی مزبور در همکاری و هماهنگی با همه معاونت‌ها و شعب، در توسعه و پیشرفت علمی دانشگاه کوشا و موثر باشید.

 مزید توفیقات جناب‌عالی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

 همچنین در حکم دکتر محمد عادل ضیایی آمده است:

 فاضل محترم، جناب آقای دکتر محمد عادل ضیایی

باتوجه به برخورداری جناب‌عالی از مراتب علمی، پژوهشی، مدیریت پژوهشی و تعهد ایمانی و اخلاقی، بدین‌وسیله آن استاد گرامی را به سمت «معاون پژوهشی» دانشگاه منصوب می‌نمایم.

 دانشگاه مذاهب اسلامی در پی انجام کوشش‌هایی علمی و فراگیر به سمت سازماندهی و توسعه دانش‌های اسلامی و تامین و تعمیق معرفت‌های پشتیبان در جهت بهسازی روابط امت و تحقق وحدت اسلامی  فیما بین آنان است.

 در این چارچوب برنامه‌های کلان دانشگاه که رسالت جدی عمق بخشی به آن‌ها در حوزه معاونت پژوهشی می‌گنجد، عبارتند از:

تعریف و توسعه شیوه مطالعات تطبیقی در پرداختن به علوم اسلامی.

توسعه کمی و کیفی دانش‌های اسلامی به ویژه در حوزه مناسبات امت.

فرآوری اندیشه‌های متراکم حاصل از علوم اسلامی که باید اذعان کرد بسیاری از آن‌ها در فضای جامعه بزرگ اسلامی بلااستفاده و معلق مانده‌اند.

تعریف و تأسیس رشته‌ها و میان رشته‌های پرکننده خلأهای علمی و ناظر به مسائل امت اسلامی.

 بی‌گمان این برنامه‌های مهم در قالب‌های گوناگونی همچون: تالیف کتاب، انتشار نشریه، ارائه مشاورت به دانشجویان در تدوین پایان نامه‌ها، برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی، همکاری با دانشگاه‌های علوم اسلامی در جهان اسلام و… تحقق خواهد یافت.

 امید است با استعانت از خداوند متعال، سایر معاونت‌های دانشگاه و نیز ارکان و نهادهای آن و گروه‌ها و اساتید محترم و دانشجویان گران‌قدر این معاونت را در نیل به اهداف خود یاری رسانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد