آیت الله ممدوحی:

کشتن انسان ها با اسلحه، فکر را از بین نمی برد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293786|15:51 - 1394/10/18
نسخه چاپی
کشتن انسان ها با اسلحه، فکر را از بین نمی برد
آیت الله ممدوحی ضمن تسلیت به شهادت شیخ نمر گفت: کشتن انسان های در راه خدا با اسلحه ، فکر را از بین نمی برد ، بلکه کشتن آنها به سبب مقاومت فکر خود نام و آوازه جهانی پیدا می کنند.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در پاوه با اشاره به تجمع و حضور گسترده مردم این منطقه در تمامی صحنه ها اظهار داشت: حضور گسترده مردم در چنین مناطق مرزی نقشه های شوم دشمنان را بر باد داده و بحمدالله در این شهرستان با اعتقادات به مبانی دینی و مذهبی و مبانی انقلابی و با حضور پرشور خود در تمامی صحنه های انقلابی ،بهترین امنیت را به وجود آورده است.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه با این وجود شهرستان پاوه قمی در این منطقه است افزود: انسان یک موجود ساخته و پرداخته آفرینش پروردگار است که همانند بذری است که برروی زمین پاشیده می شود که خداوند نیز زمینه رشد انسان را فطرتا در درون آن به وجود آورده است و قرآن ارسالی را هم بر حسب فطرت انسان و چگونگی خلقت انسان بر پیامبر نازل کرد.

وی با بیان اینکه قران کریم انسان را رشد می دهد گفت: این انسان مستعد که از خاک برخاسته و از مجردات پا فراتر می گذارد و خداوند خود می فرماید گاهی ملائکه بر آن نیز نازل می شود، در اثر یک سلسله تربیات دین اسلام است که رشد پیدا کرده است.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد آنیم که کشورهای غربی دم از آزادی که بتوان فسق و فجور و ناامنی را رواج داد ، می زنند امام نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با پایداری و استقامت دلاور مردان، بر عکس آنان اسلام را به تمام دنیا نشان داد.

وی گفت: نظام نشان داد که قویترین موتوری که می تواند انسان را رشد و یک نوجوان را ژاندارم جاده جنگی بکند ، اسلام است.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان تصریح کرد: به واسطه امنیت و وحدتی که در منطقه است ضرورت می دانم از جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری که روحانی شایسته و برجسته ای در این منطقه است که مشکلات جامعه را مرتفع نموده است، تشکر کنم.

وی ضمن تسلیت به شهادت شیخ نمر ادامه داد: این مرد، تمام وجود خودش را در زمانی که در زندان به سر می برد و به انواع و اقسام شکنجه ها مبتلا گردید ، در راه خدا نثار کرد.

وی گفت: کشتن انسان های در راه خدا با اسلحه ، فکر را از بین نمی برد ، بلکه کشتن آنها به سبب مقاومت فکر خود نام و آوازه جهانی پیدا می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه های شبکه های اجتماعی و ماهواره ها صرفا نابود کردن ایمان مردم را به دنبال دارد ادامه داد: امروز قدرت، قدرت ایمان است که باید بیش از پیش تقویت شود.

 

راهپیمایی و یا تجمع مردم در محکوم کردن شهادت شیخ نمر نیز که قرار بود بعد از نماز جمعه در پاوه برگزار شود، به دلیل بارش برف و باران و به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ، این امکان فراهم نشد و این تجمع در مسجد جامع بعد از نماز جمعه به وقوع پیوست.

در پایان حاج ماموستا ملا قادر قادری نیز علاوه بر آنکه در خطبه های خود به ایراد سخنانی مبنی بر محکوم کردن شهادت شیخ نمر پرداخت ضمن محکوم کردن این عمل از جانب آل سعود، بر ضرورت وحدت مسلمانان جهان تاکید کرد.

در پایان نیز قطعنامه ای در چهار بند قرائت شد که با تکبیر شرکت کنندگان ،مورد تایید قرار گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد