سلمی بابایی خبر داد؛

تله فیلم "هم پرواز" جمعه پخش نمی شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293815|18:23 - 1394/10/24
نسخه چاپی
تله فیلم "هم پرواز" جمعه پخش نمی شود
کارگردان تله فیلم "هم پرواز" در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: پخش تله فیلم "هم پرواز" که قرار بود فردا جمعه 25 دی ماه از شبکه یک سیما ساعت 16 انجام شود، از برنامه پخش خارج شد.

به گزارشهزار ماسوله، کارگردان تله فیلم "هم پرواز" در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: پخش تله فیلم "هم پرواز" که قرار بود فردا جمعه 25 دی ماه از شبکه یک سیما ساعت 16 انجام شود، از برنامه پخش خارج شد.

 

سلمی بابایی افزود: تله فيلم همپرواز كه در كنداكتور پخش فردا جمعه 94/10/25 قرار داشت به صلاح ديد مديران سازمان صدا و سيما از برنامه پخش خارج شده است.

 

وی گفت: زمان پخش این تله فیلم متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسيد.

 

هزارماسوله:برخی از پلان های ساخته شده این فیلم ،از اول شهريور ماه سال جاری به مدت یک ماه جهت تصوير برداري و بازسازي وقايع در منطقه شوشمی شهرستان پاوه و با حضور دست اندرکاران این فیلم انجام گرفت.

این فیلم تلویزیونی درباره خلبان جانباز محمد غلامحسینی است که در دوران دفاع مقدس و پس از سقوط هواپیما در منطقه کردستان، بدست دموکرات‌ها افتاد و به درجه جانبازی نایل شد.

قابل ذکر استمجموعه تلویزیونی همپرواز هم برای پخش، در دهه اول اسفند ماه سال 1394آماده می شود.

 

این تله فیلم که قرار بود فردا جمعه 25 دی ماه از شبکه یک سیما ساعت 16 پخش شود، از برنامه پخش خارج و به آینده موکول شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد