انصراف تلگرامی/ انصراف یک نامزد دیگر در حوزه پاوه و اورامانات

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293823|12:14 - 1394/10/26
نسخه چاپی
انصراف تلگرامی/ انصراف یک نامزد دیگر در حوزه پاوه و اورامانات
براساس پیامهای چرخشی در گروهها و کانال های انتخاباتی ،صبح امروز مصطفی محمودی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات انصراف داد.

به گزارشهزار ماسوله، براساس پیامهای چرخشی در گروهها و کانال های انتخاباتی ،صبح امروز مصطفی محمودی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات انصراف داد.

 

این خبر تنها بر مبنای چرخش پیامهای انصرافی این کاندیدا در گروهها و کانالهای انتخاباتی درج شده است که متاسفانه در این زمینه ، جهت کسب منبع موثق ، مصطفی محمودی پاسخگو نبود.

 

متن پیام این داوطلب بدین شرح است:

 

بسمه تعالی


حمدو سپاس خدایی که انسان را کرامت بخشید و سرنوشت اقوام و ملل را در گرو عزم آنها در تغییر احوال درونیشان مقدر نمود.
خدمت مردم شریف خطه اورامانات
سلام علیکم
افتخار داشته ام تا در کنار یک دهه تحقیق و تجربه در عرصه برنامه ریزی و تدوین سندهای توسعه و  فعالیت دانشگاهی بر حسب احساس دین به حوزه انتخابیه و استفاده از آموخته هایم در مسیر توسعه اورامانات و با هدف تلاش برای جهانی کردن برند این دیار کهن وارد عرصه سیاسی شوم. همچنان که ذکر شد انگیزه نخستین من در این خصوص خدمت به مردم و حوزه انتخابیه ام به عنوان یک کل منسجم و بر پایه تعریف نقش های مکمل برای هر چهار شهرستان بود. لذا  برای خود چیزی نخواستم و نمی خواهم اکنون نیز زمان است تا بر این عقیده خود پایبند باشم. لذا از همه دوستانی که مرا همراهی و تشویق به حضور در انتخابات مجلس میکردند یا با حمایت خود موجب دلگرمی می شدند سپاسگزارم و همچنان اعلام میدارم دوست دارم با مردم و برای مردم باشم. بودن در کنار مردم و نقش آفرینی در راستای توسعه دیارم  برای من زیباترین آرمان است. و معتقدم راه رسیدن به این آرمان می تواند در مسیری دیگر غیر نمایندگی مجلس شدن باشد.
به استحضار سرورانم میرسانم پس از مشورت با صاحب نظران عزیزی که در این مسیر مرا مورد لطف قرار داده و برای روشن شدن راه یاریگرم بوده اند این جمع بندی حاصل شد که ضمن تشکر از یکایک طرفداران و حامیان بزرگوارم از ادامه راه انصراف دهم.
به اطلاع عموم میرسانم انصراف بنده له یا علیه هیچ یک از کاندیداهای دیگر نیست و امیدوارم مردم عزیز با دقت نظر فردی اصلح و توانمند را انتخاب و برای وکالت و پیگیری مطالبات شان راهی بهارستان نمایند.
در پایان از همگان دعوت می کنم با مشارکت حداکثری به فردی رای دهند که برنامه ای منسجم و کارامد برای تغییر و توسعه و تامین منافع عموم مردم ارائه می کند.


با آرزوی توفیق برای همگان
مصطفی محمودی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد