همزمان با سینماهای کشور در «سینما فرهنگ پاوه»

فیلم سینمایی « پی‌22 » در سینما فرهنگ پاوه از امروز اکران می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294043|16:50 - 1394/12/18
نسخه چاپی
فیلم سینمایی « پی‌22 » در سینما فرهنگ پاوه از امروز اکران می شود
فیلم سینمایی ((پی ۲۲)) از روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه در شش روز متوالی در دو سانس 7 و 9 شب در سالن ارشاد اسلامی پاوه به نمایش در خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، فیلم سینمایی ((پی ۲۲)) از روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه در شش روز متوالی در دو سانس 7 و 9 شب در سالن ارشاد اسلامی پاوه به نمایش در خواهد آمد.

 

مدیر سینما فرهنگ پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: فیلم "پی 22" همزمان با سراسر کشور در سینما فرهنگ پاوه به مدت 6 روز اکران می شود.

 

فواد توفیقی با اشاره به خلاصه ای از داستان فیلم افزود:در این فیلم يكي از تكاورهاي نيروي دريايي بعد از رويارويي با يك ناو آمريكايي كه ناوچه روشن را غرق كرده، دو روز بر روي آب شناور مي‌ماند و این فرصتي برای آن می شود كه گذشته خود را مرور كند.

 

وی افزود: در پايان نیز با يك رويارويي دوباره تصميم به مقابله با ناو آمريكايي مي‌گيرد...

 

وی گفت: این فیلم که موضوعش مستند است و واقعیتی است که در خلیج فارس رخ داده است، بسیار دردناک است که نویسنده و کارگردان،آن حسین قاسمی جامی و تهیه کننده ، داود حیدری و بازیگرانی چون امین حیایی ،هادی ساعی، افسانه بایگان و نسرین مقانلو به ایفای نقش می پردازند.

 

افسانه بایگان نیز در مورد این فیلم گفته است: افسانه بایگان(درباره‌ی فیلم پی22): دو سال پیش فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد شدکه وقتی آن را مطالعه کردم متوجه شدم که به قصه و موضوعش بسیار علاقه‌مند هستم، به دلیل اینکه در این فیلم به واقعه‌ای می‌پرداختیم که موضوعش مستند است و بر اساس واقعیت نوشته است.

 

محل تهیه بلیت نیز سینما فرهنگ پاوه، قبل از شروع هر سانس می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد