دیدار اعضای انجمن ورزشی پشتیوان با کشتی گیران پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294585|13:22 - 1395/04/21
نسخه چاپی
دیدار اعضای انجمن ورزشی پشتیوان با کشتی گیران پاوه
جمعی از اعضای انجمن ورزشی پشتیوان با همراهی اقای احسان حسنی کارشناس مسول تربیت بدنی اموزش وپرورش پاوه در محل تمرینات کشتی گیران نونهال ونوجوانان این شهر دیدار کرد.

به گزارشهزار ماسوله، جمعی از اعضای انجمن ورزشی پشتیوان با همراهی اقای احسان حسنی کارشناس مسول تربیت بدنی اموزش وپرورش پاوه در محل تمرینات کشتی گیران نونهال ونوجوانان این شهر حاضر شده  و برای دو کشتی گیر خوب شهرستان پاوه که در مسابقات قهرمانی کشور در بناب با مربیگری جناب اقای حمید فهیمی عازم می شوند دیدار وملاقات کردند.

 

در این ملاقات جناب اقای نقی زاده ریس هیات مدیره انجمن با تقدیر از زحمات مربیان خوب هیات کشتی وریس هیات فعال این رشته از خدمات و تلاشهای آنان تقدیر نموده وبیان داشت: این انجمن قصد دارد با حمایت مردم فهیم و ورزش دوست و همراهی و تبلیغ شما ورزشکاران در سطح منطقه وخانواده، حمایتهای لازم را از ورزشکاران ومربیان فعال و با استعداد بعمل آورد.

 

وی افزود: به دنبال این حمایتها ، زمینه های رشد واعتلای ورزش شهرستان را نیز ان شاالله بتوانیم فراهم نماییم.

 

در ادامه  اقای جراحزاده مدیر عامل انجمن نیز با تقدیر از زحمات شبانه روزی مربیان کشتی از خداوند منان برای افتخار آفرینی وموفقیت این عزیزان آقایان( آریز رحیمی ونیما امینی) دعای خیر نموده وموفقبت این کشتی گیران با انگیزه را از خداوند متعال مسئلت خواست.

 

وی گفت: با رونق گرفتن وگسترده شدن فعالیت این انجمن کلیه ورزشکاران ومربیان با استعداد و پر تلاش و افتخار آفرین ، زیر پوشش وحمایت انجمن پشتیوان قرار خواهند گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد