از فردا ؛

اولین دوره مسابقات فوتسال نونهالان قهرمانی استان کرمانشاه با حضور تیم پاوه برگزار می شود

سرویس: ورزشیکد خبر: 294591|16:08 - 1395/04/21
نسخه چاپی
اولین دوره مسابقات فوتسال نونهالان  قهرمانی استان کرمانشاه با حضور تیم پاوه برگزار می شود
اولین دوره مسابقات فوتسال نونهالان قهرمانی استان کرمانشاه از فردا باشرکت 8 تیم و در دو گروه چهار تیمی در شهرهای اسلام اباد و پاوه برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله، مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: اولین دوره مسابقات فوتسال نونهالان قهرمانی استان کرمانشاه از فردا باشرکت 8 تیم و در دو گروه چهار تیمی در شهرهای اسلام اباد و پاوه برگزار می شود.

 

سعدی بدری افزود: گروه الف این مسابقات شامل تیمهای حمید اسلام اباد،کرندغرب،اریا کرمانشاه وسرپل ذهاب می باشد که مسابقات این گروه در روز دوشنبه و در سالن ۳۰۰۰ نفری اسلام اباد برگزار میگردد.

 

وی گفت: گروه ب نیز شامل تیمهای دوستان پاوه ،صداوسیما کرمانشاه، روانسر و سنقر در روز سه شنبه سالن ۲۵۰۰ نفری امام خمینی(ره)پاوه برگزار میگردد.

 

وی ادامه داد: پس از پایان دور اول این مسابقات ، دو تیم اول و دوم هر گروه به دور دوم صعود میکنند که به صورت ضربدری نیز با هم به رقابت می پردازند.

 

وی افزود: در نهایت تیمهای برتر به فینال مسابقات راه پیدا میکنند وتیم قهرمان بعنوان نماینده استان درمسابقات قهرمانی کشور شرکت میکند.

 

سعدی بدری در پایان گفت: ان شالله علاقه مندان به ورزش با حضور در سالن 2500 نفری پاوه ، با تشویق های خود حمایت خود را از نونهالان شهرستان اعلام کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد