فوتبال پاوه با بی مهری همراه است

سرویس: ورزشیکد خبر: 294677|17:28 - 1395/05/08
نسخه چاپی
فوتبال پاوه با بی مهری همراه است
ورزش فوتبال پاوه تنها رشته ای است که می تواند درآمد زایی خوبی را برای ورزش پاوه داشته باشد، اما اکنون با بی مهری همراه است.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه در نشستی که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد با اشاره ای به وضعیت فوتبال این شهرستان اظهار داشت: ما در راستای کسب موفقیت های بیشتر این رشته ورزشی در پاوه ، نیازمند افراد متخصص و ماهر در این حوزه هستیم بلکه بتوانیم انرژی جوانان مستعد را به فوتبال وارد کنیم.

 

سابق حسینی افزود: در این راستا و برای تقویت چارت فوتبال پاوه، ما نیازمند افراد مقتدر به بدنه هیئت هستیم.

 

وی با ارائه گزارش عملکردی از این ورزش در پاوه گفت: متاسفانه ما بدلیل نبود زمین چمن مناسبی، فعالیت های ما به عنوان هیئت فوتبال نبوده بلکه در حد کمیته فوتسال است و در این زمینه نیز تمام توان خود را در کسب موفقیت های بیشتر برای این شهرستان به کار بسته ایم.

 

حسینی با بیان اینکه در این شرایط فعالیت در کمیته فوتسال باعث شده است که به پیشرفت های خاصی برسیم افزود: اصلاح زمین چمن نوریاب نیز اعتبارات کلانی را می خواهد که ما تنها انتقال دهنده پیام به مسئولان استانی هستیم.

 

وی گفت: فوتسال بانوان پاوه در رده سنی نونهالان و نوجوانان در مسابقات استانی با حضور بازیکنانی همچون ژینو رستمی، صبا رحیمیان و با مربی گری خانم صیدی توانسته است به موفقیت های زیادی دست یابد که آن هم نشان از استعداد های جوانان و فرزندان ما در این شهرستان است.

 

در ادامه دبیر هیئت فوتبال پاوه نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همراهی های پیشکسوتان در حوزه فوتبال پاوه اظهار کرد: همواره بحث ورزش فوبتال شهر، برای ما مهم بوده است و در این راستا نیز تمام تلاش خود را برای بکارگیری افراد متخصص و شناسایی بازیکنان مستعد به کار خواهیم گرفت.

 

یادگار اسکات افزود: در این راستا از تجربیات و مشاورات پیشکسوتانی که سالیان متمادی در ورزش فوتبال گامهای موثری را برداشته اند، استفاده خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به وجود بازیکنان مستعدی در ورزش فوتبال پاوه گفت: این بازیکنان استعداد بسیار بالایی را در فوتبال دارند که باید با پیگیری های مستمر، آنها را با حضور در مسابقات استانی و کشوری همراهی کرده تا انگیزه ای برای حضور جوانان این شهرستان در فوتبال پاوه باشد.

 

پیشکسوت فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان سابق پاوه نیز در این جلسه اظهار داشت: رئیس هیئت فوتبال پاوه به عنوان کسی است که در این حوزه و با تعاملات خاص خود با مسئولین استانی، فعالیت های مثمر ثمری را همواره انجام داده است.

 

سیروس نقشبندی گفت: متاسفانه ما اکنون شاهد شکافی بین فوتبال پاوه با اداره ورزش و جوانان هستیم که برای کوتاه شدن این فاصله زمان نیاز دارد.

 

وی ادامه داد: ورزش فوتبال پاوه تنها رشته ای است که می تواند درآمد زایی خوبی را برای ورزش پاوه داشته باشد، اما اکنون با وجود این فاصله با اداره ورزش و جوانان و در اختیار نداشتن سالنی برای هیئت فوتبال، با بی مهری همراه است.

 

وی افزود: تا زمانی که این فاصله کوتاه نشود، نتیجه و بازخورد مثبتی را بدست نخواهیم آورد.

 

وی تصریح کرد: برای شهرستان پاوه که جوانان آن ،با نبود زمین چمنی مناسب، به شهرستان های اطراف می روند، مایه تاسف است.

 

ساسان نقی زاده نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از خادمان ورزش فوتبال پاوه با نبود امکانات مناسب اظهار داشت: اگر رشته فوتبال پاوه را بررسی کنیم بیش از 70 درصد مردم ما به فوتبال علاقه دارند و این در حالی است که به علت نبود امکانات، از فوتبال استان عقب مانده ایم.

 

وی افزود:  در این راستا باید راه چاره ای برای مرتفع نمودن مشکل زمین چمن فوتبال پاوه اندیشیده شود.

 

وی گفت: شهرستان پاوه نیز پتانسیل آن را دارد که چندین باشگاه ورزشی را جهت فعالیت داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مشارکت های مردمی در ورزش فوتبال پاوه بسیار ضعیف است گفت: اگر ورزش فوتبال پاوه را به عنوان یک طرح بیان کنیم باید اهداف آن را مشخص و افراد باتجربه و متخصص را در جهت تقویت آن به کار گیریم.

 

نقی زاده گفت: عملا، ورزش فوتبال ما در شهر نوسود و باینگان تعطیل شده است.

 

وی ارتقاء ورزش بانوان، ارتقا وضعیت داوری شهرستان، اخلاق گرایی، دانا گرایی، ارتباط با باشگاه های استان و رسانه ها را از ضروریات ورزش فوتبال پاوه عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز باید از پیشکسوتان فوتبال پاوه که به نوعی از این رشته ورزشی فاصله گرفته اند تلاش کنیم که مجددا جذب ورزش شوند.

سیروان حسینی نیز در این نشست به اشاره به مشکلات حوزه ورزش فوتبال پاوه به ایراد سخنانی پرداخت.

 

خانم صیدی مربی تیم فوتسال بانوان پاوه نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکردی از فوتسال بانوان این شهر خواستار برگزاری نشستی با فرماندار پاوه و شورای شهر این شهر جهت مرتفع نمودن مشکلات این رشته ورزشی شد.

 

در پایان این نشست نیز حکم مسئولیت نائب رئیس هیئت فوتبال پاوه به آقای سیروان حسینی و مسئول کمیته مسابقات نیز به آقای اسامه حسینی تحویل گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد