اردوی آمادگی تیم ملی کونگ فو توآ کشور با حضور سوران قمری در قصرشیرین پایان یافت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294726|20:40 - 1395/05/19
نسخه چاپی
 اردوی آمادگی تیم ملی کونگ فو توآ کشور با حضور سوران قمری در قصرشیرین پایان یافت
مسوول امور بین الملل کمیته کونگ فو توآ جمهوری اسلامی ایران از پایان اردوی مشترک تیم های منتخب ملی کونگ فو توآ با تیم قصرشیرین در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، ابوطالب راهزانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو در راستای آماده سازی رزمی کاران در سه بخش و رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای اعزام کونگ فوکاران به مسابقه های جهانی هنرهای رزمی که قرار است 10 شهریور در آلمان برگزار شود، برگزار شد.


وی اظهار کرد: این اردو با حضور 16 کونگ فوکار با سرمربیگری باقر محمدی از استان کردستان و مربیگری عبادالله رضایی ، ابرهیم مقصودی ، حسن غلامی و سید محسن حسینی از استان البرز در قصرشیرین برپا شد که این دوره دومین مرحله از تمرین های آماده سازی رزمی کاران بود.


وی گفت: 2 رزمی کار به نام های سوران قمری از پاوه و ابوطالب راهزانی از قصرشیرین، تیم ملی کونگ فوتوآ جمهوری اسلامی ایران را در این اردو آماده سازی همراهی می کنند.


مسوول امور بین الملل کمیته کونگ فو توآ جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همچنین در این اردو تیم منتخب قصرشیرین شامل سجاد غلامی ، سیروس رستمی، علی مرادی، مسعود عزتی و معین عزیزی همراه با تیم ملی برای حضور در مسابقه های استانی و کشوری که قرار است در روزهای آینده برگزار شود، به تمرین پرداختند.


راهزانی با تقدیر از مدیر و کارکنان اداره ورزش و جوانان قصرشیرین و همچنین مسوولان محلی و فرماندار برای حمایت از برگزاری این اردو، یکی از مشکلات این شهرستان مرزی را فعال نبودن هیات کونگ فو توآ و همچنین نداشتن رییس هیات برای انجام امور فعالان این سبک ورزشی بیان کرد.


هم اکنون 2 هزار و 119 ورزشکار سازمان یافته در 23 هیات ورزشی قصرشیرین مشغول فعالیت هستند.


مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد