تجلیل از مدال اوران رشته ورزشی پینگ پنگ پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 294736|22:56 - 1395/05/21
نسخه چاپی
تجلیل از مدال اوران رشته ورزشی پینگ پنگ پاوه
از قهرمانان و مدال اوران رشته ورزشی پینگ پنگ پاوه تجلیل به عمل آمد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان پاوه در مراسم تجلیل از مدال اوران این رشته ورزشی که در سالن طبقه فوقانی استخر سرپوشیده این شهر برگزار شد ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: در جمع این مهمانان حاضر ، اولین مربی و رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان پاوه جناب آقای نعیم صیاف حضور دارد که از حضور ایشان در این مراسم تقدیر و تشکر دارم و همه ما افتخار ما بر این است که شاگرد این استاد با تجربه هستیم.

 

رامین رئوفی افزود: این مراسم تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی پینگ پنگ در سال جاری است که مدیون زحمات دو مربی خانم محمد نیا و آقای رمضانی هستیم.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری این رشته ورزشی در شهرستان پاوه رشد قابل توجهی داشته است گفت: ما در پایه در سنین 6 الی 8 سال، با 6 بازیکن ،به 5 مقام مختلف دست یافته اند که ان شاالله به مسابقات کشوری هم راه می یابند.

 

وی در گزارشی از روند فعالیت های هیئت گفت: همه این بازکینان در این رشته ورزشی در این شهرستان، با توجه به استعدادی که در آنها وجود دارد همچنان که به مقام های نخست در سنین نونهالان و نوجوانان و جوانان دست یافته اند، آینده درخشانی دارند.

 

وی ادامه داد: در بخش مسابقات آموزشگاهی تیم پاوه در مقطع ابتدایی مقام دوم استان را کسب کرد و خانم دلنیا درویشی در مسابقات انفرادی نیز به مقام سوم دست یافت و به مسابقات کشوری هم اعزام می شود.

 

رئوفی افزود: دوبازیکن خانم فاطمه احمدپور با دومدال نقره وبرنز تیمی ودوبل وخانم ثنا رایزن با دو مدال طلا وبرنز تیمی ودوبل که در تیم دانشگاه الزهرا و خوارزمی مسابقات کشوری در مشهد شرکت کردند، جزء بازیکنان مطرح این شهرستان در سطح استان و کشور هستند.

 

وی ادامه داد: افتخار دیگر این شهرستان هم خانم فاطمه احمد پور با اقتدار علی رغم آنکه تمرین لازم را در مسابقات استانی بزرگسالان نداشت ، به مقام سوم دست یافت.

 

وی پینگ پنگ را یک رشته هیجانی و پرنشاط توصیف کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم در مسابقات استانی و کشوری حرفی برای گفتن داشته باشیم باید زمینه حضور خردسالان و نوجوانان را فراهم کنیم.

 

وی با قدردانی از اعضای انجمن پشتیوان که تعامل خوبی با هیئت های ورزشی شهرستان دارند، گفت: ارتقای جایگاه این رشته ورزشی در استان و کسب مقام های خوب در کشور مرهون تلاش های خود بازیکنان و کمک های مالی افراد و خیرین و این انجمن است.

 

عضو انجمن پشتیوان ورزش شهرستان پاوه نیز در این مراسم اظهار کرد: من به نوبه خود از جناب آقای رامین رئوفی تشکر می کنم که از زمانی که مسئولیت این هیئت را بر عهده گرفته اند، شاهد موفقیت های این رشته ورزشی شده ایم.

 

ساسان نقی زاده افزود: انجمن حمایت از ورزش هیچ وقت نمی تواند موفق شود الا با حمایت های مردم و خیرین.

 

وی گفت: اگر در این شهرستان حتی عده معدودی به انجمن پشتویان کمک کنند بسیاری از ورزشکاران ما به مسابقات کشوری هم راه پیدا می کنند.

 

وی با بیان اینکه اکنون فعالیت ورزش شهرستان پاوه به اندازه ای نیست که در خور شان این شهرستان باشد گفت: باید با حمایت های مردم و خیرین ، بتوانیم ورزش راکد این شهرستان را پویا و فعالتر کنیم.

 

وی تبلیغات انجمن پشتیوان را در راستای کمک به ورزش شهرستان ضروری دانست و خواستار تبلیغات این انجمن در مکان های عمومی شد.

 

نقی زاده گفت: این انجمن با کمک به قهرمانان ورزشی در شهرستان شروع به فعالیت کرد که در صورتی که حمایتهای لازم در کمک به آن انجام بگیرد ما حتی می توانیم در مکانهای ورزشی در بهبود وضعیت ورزش نیز ورود کنیم.

 

یکی از حاضران در جلسه نیز با اظهار گله مندی از اداره ورزش و جوانان گفت: بانی این جلسه اداره ورزش و جوانان است که در این زمان باید حضور داشته باشد، ولی نه تنها خود حضور پیدا نمی کند بلکه نماینده آن نیز در این مراسم حضور نمی یابد.

 

در پایان هم از قهرمانان ورزشی این رشته با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد