در دیدار اعضای انجمن پشتیوان و ژیانه وه با تیم فوتسال پاوه:

سابق حسینی:پیشرفت ورزش شهرستان، نیاز به حمایت های خیرین دارد /آزاد حسینی:هدف انجمن های پشتیوان و ژیانه وه کمک به پیشرفت ورزش شهرستان است

سرویس: ورزشیکد خبر: 294748|20:23 - 1395/05/22
نسخه چاپی
سابق حسینی:پیشرفت ورزش شهرستان، نیاز به حمایت های خیرین دارد /آزاد حسینی:هدف انجمن های پشتیوان و ژیانه وه کمک به پیشرفت ورزش شهرستان است
سابق حسینی گفت: تمام افتخارات ورزش فوتبال پاوه با کمک اعضای هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان مردم و خیرین شهرستان و زحمات بازیکنان بدست آمده و ان شالله حمایت شما بزرگواران انجمن ژیانه وه و پشتیوان جهت پیشرفت ورزش این شهرستان در سالهای آتی ادامه داشته باشد تا این شهرستان به جایگاه اصلی خود در ورزش کشور دست پیدا بکند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه در این دیدار ضمن خیر مقدم اظهار کرد: این تیم در سال گذشته با کمترین امکانات و حمایت های مادی و معنوی شرکت لیزان صنعت گلاله موفق شد در مسابقات لیگ برتر استان به مقام قهرمانی برسد و نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری باشد.

 

سابق حسینی افزود: امیدواریم در مسابقات کشوری نیز نماینده خوب هم از لحاظ فنی و اخلاقی برای استان و شهر پاوه باشیم.

 

وی گفت: تیم نوجوانان شهرستان متشکل از بازیکنان خوب و با استعداد این دیار می باشند و مهمترین ویزگی آنها پایبند بودن به مسائل اخلاقی می باشد.

 

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد هیئت فوتبال این شهرستان ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان پاوه زمین چمن مناسبی ندارد و با تلاشهای که رئیس اداره ورزش و جوانان در این راستا انجام داده ، امیدواریم در آینده ای نزدیک و با کمک مسئولین زمین چمن مصنوعی که در شان جوانان و دوستداران فوتبال این منطقه باشد را ایجاد کنیم.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما دو تیم در رده بزرگسالان در مسابقات لیگ برتر استان داریم که یکی از تیم ها نیز نماینده استان در مسابقات کشوری بوده و در بهار امسال نیز به رتبه چهارم مسابقات کشوری دست یافت.

 

حسینی خاطر نشان ساخت: تیم فوتسال بانوان پاوه نیز نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری خواهد بود.

 

وی گفت: تیم فوتسال نوجوانان نیز نماینده استان در مسابقات کشوری که در شهریور ماه برگزار می شود خواهد بود.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه با اشاره به حضور بازیکنان با استعداد شهرستان در اردوی تیم ملی گفت: خانم ژینو رستمی و آروین رحمتی از بازکینان فعال شهرستان هستند که در اردوی تیم ملی حضور پیدا می کنند.

 

حسینی در پایان گفت: تمام این افتخارات با کمک اعضای هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان مردم و خیرین شهرستان و زحمات بازیکنان بدست آمده و ان شالله حمایت شما بزرگواران انجمن ژیانه وه و پشتیوان جهت پیشرفت ورزش این شهرستان در سالهای آتی ادامه داشته باشد تا این شهرستان به جایگاه اصلی خود در ورزش کشور دست پیدا بکند.

 

رئیس شورای اسلامی و عضو انجمن پشتیوان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مربیان این تیم و اعضای هیئت فوتبال اظهار کرد: اورامانات دارای پتانسیل ها و استعدادهای خوب در ورزش می باشد و این جوانان باید مسائل اخلاقی را مد نظر داشته باشند تا بتوانند در مسائل ورزشی و زندگی خود پیشرفت داشته باشند.

 

حسینی گفت: هدف انجمن های پشتویان و ژیانه وه کمک به پیشرفت ورزش شهرستان و همچنین جلوگیری از حضور جوانان در قهوه خانه ها می باشد که این اهداف نیز با کمک هیئت های ورزشی ، جوانان و ورزشکاران به سرانجام می رسد و امیدواریم روزی برسد که قهوه خانه های ما عاری از جوانان در استعمال دخانیات باشند.

 

در ادامه اقای ابراهیمی از اعضای انجمن ژیانه وه واقای نقی زاده وآزاد حسینی ودلشاد جراحزاده از انجمن پشتیوان بیاناتی ایراد نموده وهمگی بر موفقیت ولزوم توجه به این عزیزان حمایت کرده وباتوجه به کمبود زمین چمن وهزینه بالی حضور در لیگ برتر خواستار توجه وجذب اسپانسر وخیرین محترم در کمک به انجمن پشتیوان شده تا با فراغت کامل وقدرت بیشتر بتواند از ورزشکاران خوبمان حمایت کرده ومشکلات مالی آنان را رفع نماید.

 

گفتنی است در پایان نیز انجمن های ژیانه وه با کمک های نقدی و فراهم نمودن امکانات ورزشی برای تیم فوتسال پاوه و همچنین انجمن پشتیوان با کمک نقدی به تیم فوتسال نوجوانان و ازاد حسینی با کمک نقدی به تیم فوتسال بانوان که نماینده استان در مسابقات کشوری است حمایت های خود را از ورزش فوتبال پاوه اعلام نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد