فرماندار پاوه:

عرفان در این منطقه ، ریشه در فرهنگ آن دارد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294811|01:32 - 1395/06/02
نسخه چاپی
عرفان در این منطقه ، ریشه در فرهنگ آن دارد
پرویز ایده پور افزود: عرفان ، ریشه در فرهنگ این منطقه دارد ادبیات کردی در هر نقطه ای بدون عرفان معنی نداشته است و عرفان این مردم با عرفان پیامبر شروع می شود.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در جلسه فصلی بسیج پیشکسوتان که با حضور مدیر کل پیشکسوتان استان کرمانشاه در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد با اشاره به رشادت های دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان اظهار داشت: حضور شما رزمندگان و پیشکسوتان در منطقه سخت اورامانات در دوران دافع مقدس ایجاب کرده است که عرفان را به وجود بیاورد.

 

پرویز ایده پور با بیان اینکه این منطقه جزء اولین مناطق تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پس از انقلاب است افزود: عرفان ، ریشه در فرهنگ این منطقه دارد ادبیات کردی در هر نقطه ای بدون عرفان معنی نداشته است و عرفان این مرم هم با عرفان پیامبر شروع می شود.

 

وی گفت: امروز به خاطر پاسداشت عرفان شما ما اینجا جمع شده و برای روح همه شهیدان درود می فرستیم.

 

وی تصریح کرد: در برنامه 300 جاسوسی ، امریکا به تمامی اعضای سیا بیان می کند که کاری نکنند که ملت ایران فکر کنند بلکه بگذارید بازی کنند و جلوی فکر ملت ایران را بگیرید.

 

وی ادامه داد: یکی از راههای سازمان جاسوسی برنامه 300 امریکا، ماهواره است که جوانان ما را به منحرف می کشاند.

 

فرماندار پاوه با اشاره به سخنانی از افلاطون مبنی بر اینکه باید فلسفه را قشنگ بخوانی و اگر آن را رد کنی باید ان را بشناسی گفت:  ماهواره را نیز باید خوب بشناسیم تا بتوانیم آن را رد و یا تایید کنیم.

 

وی خاطر نشان ساخت: امروز را ،با اطلاعات و تکنولوژِی و رد و بدل داده ها،عصر آی تی نامیده اند.

 

ایده پور با اشاره به تغییرات و تحولات در این عصر اطلاعات گفت: ما باید بیش از پیش نسبت به گذشته و حال خود آگاه باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان در مراسم اظهار داشت: مردم این شهرستان به پایمردی مقاومت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به دینداری و روشنفکری، نام گرفته است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: رزمدگان و پیشکسوتان این شهرستان در تمامی صحنه های انقلابی حضور داشته اند.

 

وی با اشاره به مشکلات کلی پیشکسوتان گفت: رزمندگان این شهرستان و استان، محروم ترین رزمندگان کشور محسوب می شوند که امیدواریم مشکلات آنان مرتفع گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد