فرماندار:بیش از 35 درصد کار سرشماری حضوری در شهرستان پاوه انجام شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295198|20:09 - 1395/08/09
نسخه چاپی
فرماندار:بیش از 35 درصد کار سرشماری حضوری در شهرستان پاوه انجام شده است
فرماندار پاوه گفت: در دوازدهمین روز از مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن به روش حضوری تاکنون بیش از 35 درصد کار انجام شده است.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز یکشنبه به ایرنا افزود: مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن که بصورت حضوری و در درب منازل مردم اجرا می شود 20 مأمور سرشماری به همراه چهار کارشناس و یک نفر به عنوان معاون فنی در کنار کارشناسان مالی و پشتیبانی، روابط عمومی و تبلیغات وآی تی (it ) فعالیت می کنند.


مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن پاوه با قدردانی از زحمات مأموران سرشماری و همکاری همه جانبه مردم افزود: طی 12 روز اجرای طرح بصورت حضوری تاکنون هفت هزار و 923 خانوار معادل بیش از 35 هزار نفر سرشماری شده که آمار بسیار خوبی است.


ایده پور، کل مکان های سرشماری شده توسط مأموران سرشماری را تاکنون 13 هزار و 366 مکان اعلام کرد و خواستار تداوم همکاری مردم با مأموران سرشماری شد.


فرماندار پاوه تصریح کرد: در مرحله اول طرح سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترتتی 9 هزار و 220 خانوار معادل 31 هزار و 147 نفر در شهرستان ثبت نام کرده و کد آماری گرفتند که از این حیث رتبه دوم استان را بخود اختصاص دادیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد