جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت 13 آبان در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295199|21:40 - 1395/08/09
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت 13 آبان در پاوه برگزار شد
جلسه شورای اداری پاوه با موضوع هماهنگی ستاد گرامیداشت 13 آبان در فرمانداری پاوه با حضور برخی از مسئولین برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در این جلسه که با حضور برخی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد فرماندار این شهرستان با اشاره به رویدادهای بزرگ این روز در تاریخ ایران اظهار کرد: به مناسبت كشتار دانش آموزان در سال 57 در جلو دانشگاه تهران و تصرف لانه جاسوسي امریکا، روز پنج شنبه تجمع استکبار ستیزی در محل سه راهی شهدای پاوه برگزار می شود.

 

پرویز ایده پور افزود: باید روشنگری های لازم را در چنین روزهای تاریخ ساز و ماندگار، برای نسل جوان و آینده به سبب اهمیت رویدادهای آن، انجام داد.

 

وی با بیان اینکه این مناسبتها که جنبه ملی را پیدا کرده اند در طول چند دهه به سبب حفظ ارزشهای انقلاب همچنان برگزار می شوند گفت: حضور مردم در این روز در واقع اعلام اعتراض و انزجار از سلطه طلبی های نظام سلطه را نمایان می کند.

 

ایده پور با اشاره به اینکه برگزاری حتی جلسه هماهنگی روز 13 آبان کمتر از یک حسنه نبوده و با بیان اینکه شعار مردم نیز در این روز همواره مرگ بر امریکا بوده است افزود: دشمنی امریکا با ایران دیرینه است و شعار مرگ بر امریکا هم در مقابل این دشمنی در ایران نهادینه شده و به حق است.

 

وی با اشاره به اوضاع خاورمیانه و کشورهای همسایه ایران گفت: ریشه بسیاری از مشکلات خاورمیانه و کشورهای همسایه ما نداشتن آگاهی حاکمان آنهاست.

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز با اشاره به سه واقعه مهم تاریخی تبعید امام راحل، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان گفت: دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان با اتحاد و انسجام در مقابل دسیسه‌های رژیم طاغوتی ایستادند به همین دلیل این روز در تاریخ کشورمان به عنوان روز ملی استکبار ستیزی و مبارزه به استکبار جهانی نامگذاری شد.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: فتح لانه جاسوسي آمريكا يك رويداد بسيار مهم درتاريخ كشور ايران است.

 

وی گفت: روز 13 آبان امسال با سال های گذشته فرق می کند و باید حضور پرشور و پررنگ تر مردم را در این روز شاهد باشیم و ما نیز تمامی تلاس خود را در برگزاری هرچه بهتر آن به کار خواهیم گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در ادامه از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در پاوه خبر داد و گفت: رزمایش گردان های الی بیت المقدس در هفته جاری نیز با حضور پرشور بسیجیان برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: نمود رزمی بسیج در روز رزمایش نشان از ارزش آن دارد.

 

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پاوه نیز در این نشست نیز اظهار کرد: 13 ابان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

 

مهدی عبدی افزود: هدف برگزاری این مناسبت نیز به نحو احسن و در حد مطلوب است چرا که برگزاری این مناسبتها، یادآوری ایامی است که دین خود را باید به انقلاب ادا بکنیم.

 

مختار برزگر مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در این نشست از حضور 180 دانش آموز به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران در روز تجمع خبر داد و گفت: برگزاری روز 13 ابان امسال را با طرحی نو و جدید در پاوه برگزار خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد