محمدرضایی:

خالى بندى هاى تبليغاتى دولت روحانى برای کُردها/ روحانی ، راى برد و عمل نكرد!؟

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295229|18:19 - 1395/08/16
نسخه چاپی
خالى بندى هاى تبليغاتى دولت روحانى برای کُردها/ روحانی ، راى برد و عمل نكرد!؟
تحرکات انتخاباتی مسئولان دولتی به استانهای قومی صدای بسیاری از حامیان دیروز دولت که امروز به منتقدان پرو پا قرص روحانی تبدیل شده اند را در آورده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازکُردتودی،محمد محمد رضایی نماینده اصلاح طلب  مردم بیجار در مجلس ششم وی که ریاست «ستاد مشترک انتخاباتى اقوام ایرانى» را برعهده دارد در سال 92 یکی از حامیان اصلی روحانی به شمار می رفت. این نماینده ادوار چندی پیش ضمن انتقاد از عملکرد روحانی درقبال وعده هایی که به مناطق کُردنشین داده بود از مردم کُردستان بابت حمایتش از روحانی عذرخواهی کرد.

 

محمد رضایی همزمان با سفر اخیر رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت تدبیر و امید به کُردستان در کانال تلگرامی خود با انتقاد شدید از عملکرد دولتی های در این استان؛ آنها را خالی بند خطالب کرده و برای این ادعای خود به وعده ها و اظهارات متناقض رئیس جمهور و وزیر کشور اشاره کرده است.

 

محمد محمد رضایی در این باره می نویسد: خالی بندی های دولت روحانی؛

 

خالى بندى اول:

روحانى در سفر تبليغاتى خود به كُردستان قبل از انتخابات ٩٢ وعده تشكيل كار گروهى براى افزايش اعتبارات استان كُردستان را داد. راى برد و عمل نكرد!؟

 

خالى بندى دوم:

رحمانى فضلى وزير كشور در سفر اخیرش به کُردستان و در واپسين هفته هاى عمردولت از رتبه پايين تخصيص اعتبارات به استان كُردستان پرده برداشت وادعاهاى ما را مبنى بر نا كارآمدى و خلف وعده های دولت تدبير در حق كُردستاني ها را به گوش جهان يان رساند.

 

پس جناب وزير سلام ما را به شيخ حسن برسان و بفرما كُردها مومنند و از يك سوراخ دوبار گزيده نمى شوند. با وعده هاى بُزک نمير بهار مياد شايد تعدادى "خالو و خالوچه بنفش " گول بخورند . اما هيچ كُرد باشرف و آگاهى راى خود را درسبد خالى شما نخواهد ريخت اگر برای تبلیغ برای انتخاباتپیش رو به كُردستان آمده بوديد. دير آمديد؛ تكرار نوار روحانى با ريتم ديگرى در گوش مردم فرو نمى رود.

 

این اظهارات انتقاد آمیز نماینده ادوار حامی دولت در حالی صورت می گیرد که طی ماههای گذشته تحرکات استانداران دولت علی الخصوص در استان های قومی به شدت افزایش یافته و در ماههای پایانی عمر دولت در استان آذربایجان غربی مسئولان دولتی علی الخصوص استاندار به بهانه برگزاری دیدارهای عمومی با مردم؛ به شهرستان ها می روندو از عملکرد دولت دفاع می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد