شهروند خبرنگار/

قطعی آب و برق و تلفن روستای هانی گرمله پاوه/ستاد مدیریت بحران پاوه کجاست؟

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295338|22:05 - 1395/09/05
نسخه چاپی
قطعی آب و برق و تلفن روستای هانی گرمله پاوه/ستاد مدیریت بحران پاوه کجاست؟
وزش باد شدید در چند روز اخیر در شهرستان پاوه، خسارت‌های زیادی را به بار آورده است که در پی آن، آب آشامیدنی روستای هانی گرمله این شهرستان به مدت سه شبانه روز قطع شده و مردم را دچار مشکلات فراوان کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، شهروند خبرنگاری با ارسال پیامی به سایت خبری تحلیلی هزارماسوله خبر از قطعی آب و برق و تلفن در روستای هانی گرمله پاوه خبر داد.

 

وزش باد شدید در چند روز اخیر در شهرستان پاوه، خسارت‌های زیادی را به بار آورده است که در پی آن، برق ، تلفن و آب آشامیدنی روستای هانی گرمله این شهرستان به مدت سه شبانه روز قطع شده و مردم را دچار مشکلات فراوان کرده است.

 

در پی آنکه تمامی شهرهای اورامانات که در چند روز اخیر گرفتار وزش شدید باد شده بود، علاوه بر آنکه باعث به وجود آمدن تصادفات جاده ای و واژگونی خودروها، خساراتی به درختان و منازل شد، خساراتی به تیرهای برق نیز وارد کرد.

 

در این شرایط که آب و برق و تلفن روستای هانی گرمله پاوه در نقطه صفر مرزی قطع شده است، مردم در شرایط بدی بسر می‌برند.

 

این شهروند خبرنگار در پیام خود نوشته است: من اهل روستای هانی گرمله و ساکن شهر پاوه هستم، به مدت سه شبانه روز موفق به تماس تلفنی با خانواده خود در روستا نشده ام، تا اینکه امروز برادرم با رفتن شهر نوسود با من تماس گرفت و اعلام کرد و با وزش باد شدید در منطقه، آب و برق و تلفن روستا قطع شده است و این مشکل تاکنون مرتفع نگردیده و در وضعیت بدی به سر می بریم.

 

گفتنی است روستای هانی گرمله پاوه در حدود 35 کیلومتری پاوه در نقطه صفر مرزی قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد