تشکیل ستاد پس از بحران! در کرمانشاه / رسانه های منتقد عملکرد مدیریت بحران دعوت نشدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295343|20:42 - 1395/09/06
نسخه چاپی
تشکیل ستاد پس از بحران! در کرمانشاه / رسانه های منتقد عملکرد مدیریت بحران دعوت نشدند
طولانی شدن خاموشیها و بی آبی ها و واکنش کند مدیریت بحران در شهرستانها باعث شد تا در جلسه ستاد بحران (بخوانید ستاد پس از بحران)، استاندار کرمانشاه معاون عمرانی استانداری و... از مدیران شهرستانی بخواهند در ساعت غیر اداری هوشیار باشند!

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  وزش بادهای موسمی نه چندان قوی در غرب کشور باعث شد تا آب ۳۲ روستای جوانرود، برق ۲۵ روستای گیلان غرب و ۳۰ روستای روانسر، آب و برق و تلفن هانی گرمله در پاوه، برق چندین روستا در سرپل ذهاب و آب روستاهای ثلاث باباجانی چند روز متوالی قطع باشد.

 

طولانی شدن این خاموشیها و بی آبی ها و واکنش کند مدیریت بحران در شهرستانها باعث شد تا در جلسه ستاد بحران (بخوانید ستاد پس از بحران)، استاندار کرمانشاه معاون عمرانی استانداری و... از مدیران شهرستانی بخواهند در ساعت غیر اداری هوشیار باشند! جلسه ای که رسانه های منتقد عملکرد دستگاه های دولتی در خدمت رسانی به مردم باهدف عدم انعکاس محتوای جلسه به آن دعوت نشدند.

 

حجم گسترده قطعی آب و خاموشی ها با ساده ترین اتفاق ها و البته عدم مدیریت رضایت بخش بحران و حضور به موقع مدیران، زنگ خطری برای روزهای دشوار است. گرچه استاندار کرمانشاه امروز اعلام کرد: مردم حیا کردند و اعتراض نکردند!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد