فرماندار پاوه: با وجود بسیج هیچ قدرتی جرأت تهدید ایران را ندارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295345|01:10 - 1395/09/07
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: با وجود بسیج هیچ قدرتی جرأت تهدید ایران را ندارد
فرماندار شهرستان پاوه گفت: با وجود بسیج و تفکر بسیجی، هیچ کشور و قدرتی جرأت تهدید جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز شنبه در یادواره شهدای حوزه بسیج مقاومت شهری شهید حاتمی پاوه افزود: هر تهدیدی علیه جمهوری اسلامی با ارتشی 80 میلیون نفری مواجه خواهد شد که با عشق و علاقه و اخلاص برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی با تمام وجود با آن مقابله خواهند کرد.


فرماندار پاوه افزود: یکی از دستاوردهای مهم و عظیم هشت سال دفاع مقدس که موجب سربلندی و موفقیت ایران در برابر تجاوز تمامی قدرتهای جهانی شد، بسیج و بسیجی است نیرویی که مشابه آن در هیچ جای جهان دیده نشده است.


وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران ارتشی را به جهانیان معرفی کرده که هرگز وهیچ گاه به شکست فکر نمی کند چون اعتقاد به پیروزی دارد و این ویژگی منحصر بفرد بسیج است.


فرماندار پاوه به اهمیت فرمایش های مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف و به ویژه نامگذاری امسال به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این موضوع در راستای تقویت تولید در کشور و ایجاد اشتغال بسیار مهم و حائز اهمیت است.


ایده پور تصریح کرد: موضوع اقتصادی مقاومتی باید از طریق دانشگاه ها و مؤسسات علمی در کشور نهادینه شده و بصورت ریشه ای اجرا شود که در این صورت اثرات عظیم آن در راستای ایجاد اشتغال، ارتقای معیشت مردم و توسعه همه جانبه کشور آشکار خواهد شد.


در ابتدای این مراسم سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه ویژگیهای و خصوصیات بسیجیان را برشمرد و گفت: تعهد، اخلاص، وفای به عهد و ولایت مداری از مهمترین این ویژگی هاست که امروز آزادی خواهان جهان از آن الگو می گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد