بر اثر ریزش کوه؛

مسدود شدن راه ارتباطی پاوه به نودشه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295378|18:59 - 1395/09/13
نسخه چاپی
مسدود شدن راه ارتباطی پاوه به نودشه
راه ارتباطی پاوه به نودشه براثر ریزش کوه مسدود شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه، فرماندار شهرستان پاوه گفت: بارندگی های دو روز اخیر درارتفاعات موجب ریزش سنگ های صخره ای کنار جاده به روی جاده شده که به این علت هم اکنون راه ارتباطی پاوه به نودشه مسدود شده است.

 

ایده پور با بیان اینکه به دلیل خطرات ناشی از ریزش دوباره کوه و به خاطر ایمنی مسافران، این مسیر تا اطلاع بعدی مسدود می ماند، افزود: برای تردد مسافران این مسیر ومردم نودشه و روستاهای اطراف راه ارتباطی جایگزین را از کنار جاده ساحلی سد سیروان آماده کرده ایم تا خللی در تردد مردم و مسافران ایجاد نشود.

 

وی از مردم نودشه و مسافرانی که قصد تردد از این مسیر را دارند خواست تا از تردد و مسافرتهای غیر ضروری در این مسیر خودداری نمایند .

 

فرماندارپاوه همچنین از مسدود شدن راه ارتباطی پاوه به مریوان و سروآباد کردستان از مسیر دالانی خبرداد وگفت: این مسیر ارتباطی نیز به دلیل سخت بودن عملیات امداد ونجات برای حادثه دیدگان احتمالی تا پایان فصل زمستان مسدود خواهد بود و مسافرانی که قصد تردد به مریوان وکردستان را دارند از دیگر راههای ارتباطی استان کرمانشاه به استان کردستان استفاده کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد