در اجلاس عمومی روسای اتحادیه های صنفی؛

اعلام استقبال روسای اتحادیه های پاوه از حضور رئیس اتاق اصناف در انتخابات شورای شهر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295384|23:02 - 1395/09/14
نسخه چاپی
اعلام استقبال روسای اتحادیه های پاوه از حضور رئیس اتاق اصناف در انتخابات شورای شهر
اجلاس عمومی روسای اتحادیه های صنفی شهرستان پاوه در اتاق اصناف این شهر برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، اجلاس عمومی روسای اتحادیه ها صنفی شهرستان پاوه با موضوع بررسی بودجه سال آینده اصناف پاوه شب گذشته با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها برگزار شد.

 

در این جلسه رئیس اتاق اصناف پاوه ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی وضعیت گزارش مالی سال جاری و بودجه سال آینده اصناف بازار در شهرستان و رسیدگی به کمبود ها و نواقصات و پیگیری مصوبات گذشته است.

 

مهندس بهروز شفیعیبه گزارشی از وضعیت اتاق اصناف در یک سال گذشته پرداخت و خواستار ارائه پیشنهادی بودجه اصناف پاوه شد.

 

وی افزود: در سال آینده برای هرکدام از آیتم ها، با توجه به رکود بازار هیچ گونه افزایش قیمتی را نداریم و اتحادیه ها هم می توانند، در صورت صلاحدید به حذف و یا اضافه کردن آیتم های فعلی و یا جدید کنند.

 

بهروز شفیعی در ادامه از زحمات آقای وزیر نادری به عنوان رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان پاوه که به مدت بیش از دو سال در این سمت مشغول به فعالیت و بنا به دلایل شخصی از این سمت استعفا کرد، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آورد.

 

در ادامه این جلسه نیز با تاکید روسای اتحادیه های شهرستان پاوه مبنی بر حضور یک نفر بازاری در شورای شهر، از کاندیداتوری رئیس اتاق اصناف پاوه آقای بهروز شفیعی در انتخابات شورای شهر پاوه در سال آینده ، استقبال کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد