خدمتی به اندازه یک فاجعه؛

تخریب و خاکبرداری مسیر لوله گاز تازه آباد سریاس + تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295385|23:33 - 1395/09/14
نسخه چاپی
تخریب و خاکبرداری مسیر لوله گاز تازه آباد سریاس + تصویر
تعریض و یا بهسازی مسیر اصلی روانسر به پاوه حد فاصل روستای تازه اّباد سریاس موجبات خطر نشت گاز و حوادث ناگوار را فراهم کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازسراب روانسر، خدمات رسانی در قالب طرح های ملی به مردم یکی از اصول اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که هیچ مانعی اعم از حقیقی و حقوقی نمی تواند جلودار آن باشد

 

 

از این رو شاهد هستیم که در کنار مسیرهای اصلی، راهها و جاده های فرعی همواره شرکت ها و ادارات خدمات رسان اعم از آب، برق، گاز، مخابرات و ... اقدام به حفر کانال و یا برپایی تیر برق برای انتقال جریان برق و یا گاز و آب می کنند.

 

اما گاهی اوقات، فاصله و حریم قانونی راه در کنار این گونه طرح های به نوعی نادیده گرفته می شود و یا اینکه ادارت و شرکت ها مذکور بدون اطلاع از فعالیت همدیگر اقدام به ارائه خدمات می کنند که در نهایت این موضوع می تواند خطرات و خسارات بسیاری را برای مردم بهمراه داشته باشد.

 

در مسیر روانسر به پاوه و حد فاصل روستای تازه آباد سریاس که در تصویر زیر مشهود می باشد؛ خط فرعی لوله ی گاز روستای فوق به شکلی خطرناک بیرون از خاک قرار گرفته است و می تواند بسیار خطرساز باشد و جاده های مرگ اورامانات را مرگبارتر نماید.

سردار رستمی دهیار روستای تازه آباد سریاس بخش شاهو در گفتگو با خبرنگارسراب روانسر،  ضمن گلایه ازاداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوهبیان داشت: شهرستان تازه آباد سریاس در شمال غربی شهرستان روانسر و به نوعی مابین دو شهرستان پاوه و روانسر قرار گرفته است که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه مستقر در روستای فوق الذکر برای تعریض و زیرسازی مسیر راههای ارتباطی حوزه استحفاظی خود اقدام به خاکبرداری مسیر فرعی لوله گاز قسمتی از روستا نموده است که به نحوی خطر ساز شده است.

 

دهیار روستای تازه آباد سریاس ضمن گلایه از وضع موجود از مسولین تقاضا کرد نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند و یادآور شد این خاک برداری موجب مسدود شدن قسمتی از مسیر ارتباطی مردم  روستا شده است

 

به گزارشسراب روانسر،  تازه آباد سریاس با 800 نفر جمعیت و 180 خانوار در شمال غربی شهرستان روانسر قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد