افتتاح نمایشگاه نسیم پاییزی در دبستان شهید مطهری پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295430|17:10 - 1395/09/23
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه نسیم پاییزی در دبستان شهید مطهری پاوه
نمایشگاه نسیم پاییزی با حضور مدیر، معاون و کارشناسان آموزش و پروش پاوه در دبستان شهید مطهری پاوه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش پاوه ضمن افتتاح نمایشگاه از تلاش های مدیر، کارکنان، انجمن اولیاء و دانش آموزان، که در برپایی این نمایشگاه نقش داشته اند تقدیر وتشکر کرد.

 

مختار برزگر فرد برپایی این نمایشگاه را موجب ایجاد روحیه خودباوری در دانش آموزان و ایجاد پیوند بین آموخته های مدرسه ای با فرهنگ بومی و اصیل منطقه هورامان  دانست.

 

وی چنین فعالیت هایی را موجب انس و ارتباط بیشتر بین مدرسه و انجمن و همچین دانش آموز و معلمان دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه با استفاده از حداقل امکانات در کمترین زمان و خلق تابلوهای زیبا و شکیل نشان از خلاقیت مدیر مدرسه، توانمندی دانش آموزان و مشارکت والدین با عوامل مدرسه دارد.

 

مدیر دبستان شهید مطهری نیز هدف از برپایی این نمایشگاه را پرورش خلاقیت دانش آموزان با استفاده از اشیاء کم هزینه همچون برگ درخت، سنگ، چوب و... جهت ساخت تابلوهای ارزشمند عنوان کرد.

 

بهمن امینی با تقدیر از مساعدت و همراهی انجمن اولیاء و مربیان در برپایی این نمایشگاه، افزود: علاقمندان جهت بازدید می توانند 23 آذر لغایت اول دیماه از ساعت 9 الی 12 از این نمایشگاه در دبستان شهید مطهری بازدید بعمل آورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد