فرافکنی دانشگاه رازی از برگزاری مراسم هتاکی به دین و توصیف داستانهای جنسی:

رئیس دانشگاه: مراسم دانشگاه خودمان را محکوم میکنیم / پرخاش معاون فرهنگی به جای عذر خواهی: یک "بی شرفی" می گوید من اجرا کردم/ گفتیم این خاک مرده پاشیده شاد شود اما اراجیف گفتند!

سرویس: سیاسیکد خبر: 295434|21:08 - 1395/09/24
نسخه چاپی
رئیس دانشگاه: مراسم دانشگاه خودمان را محکوم میکنیم / پرخاش معاون فرهنگی به جای عذر خواهی: یک "بی شرفی" می گوید من اجرا کردم/ گفتیم این خاک مرده پاشیده شاد شود اما اراجیف گفتند!
معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: اینها آمدند که طنز بگویند و غزل بخوانند اما بنا به دلایلی حرمت جلسه را نگاه نداشتند و اعلام می کنم اراجیفی را به زبان رانده که خارج از شان دانشگاه بود.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، پس از برگزاری مراسمی تحت عنوانشعرخوانی طنزدر دانشگاه رازی کرمانشاه که در آن علاوه بر توصیف داستانهای جنسی در قالب طنز به اسلام، رزمندگان دفاع مقدس، امیران و سرداران نظامی و.... هتاکی شد، معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان مرجع برگزاری مراسم مذکور، در مراسم دیگری که عصر امروز زیر پوشش تصاویر سران براندازی ۸۸ و منتظری برگزار شد با فرافکنی گفت: الان می بینم دوربینی در حال فیلمبرداری است که تذکر دادیم حق فیلم برداری ندارد. اما با این حال اعلام می کنم که مراسمی که برگزار شد با حضور طنزپردازان صدا و سیما برای خوابگاه هایی بود که خاک مرده پاشیده بودند و در سکوت بودند.

 

وی ادامه داد: اینها آمدند که طنز بگویند و غزل بخوانند اما بنا به دلایلی حرمت جلسه را نگاه نداشتند و اعلام می کنم اراجیفی را به زبان رانده که خارج از شان دانشگاه بود.

 

وی افزود: طنز پردازی آمده است سخیفانه و وقیحانه اشعاری را گفته است. این حرفها را نه از روی ترس می زنم نه از روی نصیحت. خیلی ها به من گفتند پشت تریبون نرو ولی آمدم.

 

علیزاده بدون اشاره به اینکه معاونت متبوع وی مجوز برگزاری مراسم هتاکی به دین و اخلاق را داده است باز هم فرافکنی کرد و گفت: اگر دختر من هم در مراسم بود می گفتم که آنجا را ترک کند.

 

وی گفت: به نظر میرسد کسانی که در این مملکت کار می کنند محبوب نیستند اما کسانی که اختلاس می کنند، شرف ندارند و دکل می دزدند محبوب ترند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه رازی که در حال سخنرانی در مراسم ساختار شکنانه دیگری البته برای صندلی های خالی بود، ادامه داد: من به عنوان کسی که زیر بلیط هیچ کس نیستم خدمت می کنم اما یک "بیشرفی" آمده و صدای طنز پرداز را روی عکس من در مراسم دیگری مربوط به ماه محرم، بی شرفانه گذاشته و نوشته مراسمی که توسط علیزاده اجرا شد... طوری که بیننده فک کند من اجرا کردم!

 

وی افزود: یک جوابیه ای هم از ریاست دانشگاه امانت دارم که قرائت می کنم.

 

(قرائت جوابیه که در آن رییس دانشگاه رازی  طنز پردازان شعر خوان در مراسم را بدون درک واقعی از فضای مراسم توصیف و شعر آنها را غیر اخلاقی و خارج از دایره ادب خوانده بود. در این جوابیه رییس دانشگاه رازی مراسم دانشگاه خودش را محکوم و از تیم شعر خوان به مسئولین شکایت کرده است!! )

 

علیزاده در پایان عزلی خواند که چندان ربطی به سخنان قبلیش نداشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد