استاندار کرمانشاه؛ ورودی و خروجی شهر شاهو باید ساماندهی شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297821|22:27 - 1398/06/23
نسخه چاپی
استاندار کرمانشاه؛ ورودی و خروجی شهر شاهو باید ساماندهی شود
استاندار کرمانشاه گفت: اینکه شهر شاهو فاقد ورودی و خروجی باشد قابل قبول نیست و ورودی و خروجی این شهر باید اصلاح و ساماندهی شود.

به گزارشهزار ماسوله،هوشنگ بازوند در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر شاهو افزود: با بهره گیری از همه ظرفیت ها، مشکلات ترافیکی و تصادفات این مقاطع برطرف شود و با اجرای پروژه های جدید عمرانی از جمله احداث واریانت این دغدغه مهم مردم برطرف شود.

 

وی تاکید کرد: معاونت عمرانی استانداری با هماهنگی شورای ترافیک، مشکل ورودی و خروجی شهر شاهو را برطرف کنند.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدارس فرسوده شهر شاهو در اولویت بازسازی قرار بگیرند ادامه داد: تکمیل و تجهیز آتش نشانی این شهر را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: غار قوری قلعه یک نعمت خدادادی است که باید از آن بهره ببریم. بازوند اظهار کرد: با مطالعه و کار کارشناسی زمینه ای فراهم شود تا درصدی از درآمد غارقوری قلعه به شهرداری و دهیاری نزدیکترین محل اختصاص یابد.

 

وی گفت: شهرداری ها و دهیاری ها در چارچوب طرح مشارکتی از درآمد غار سهیم شوند و اعضای شورای شهر باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشند و زمینه ماندگاری آنها را فراهم کنند.

 

هوشنگ بازوند افزود: اعضای شورای شهر در مقابل مردم مسئول هستند و باید با حمایت از شهرداری و پیشنهاد طرح های تحول آفرین روند عمران و توسعه شهر را شتاب بخشند.

 

۶۷۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روانسر هزینه شده است


فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: در سه سال گذشته بیش از ۶۷۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی این شهرستان هزینه شده است.

 

سعدی مصطفی زاده در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر شاهو که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد افزود: این اعتبار برای اجرای ۲۹۵ طرح در بخش های مختلف هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد : شهرستان روانسر نیازمند توجه ویژه است و برای پیشرفت در امور همه ظرفیت ها ، پتانسیل ها و موانع پیش رو را شناسایی کرده ایم .

 

فرماندار روانسر با بیان اینکه طرح ها و پروژه های خوبی در سطح این شهرستان در حال انجام است ادامه داد: رویداد ۲۰۲۰ و ثبت جهانی اورامانات منشا تحول و ایجاد توسعه برای این منطقه وبه ویژه شهرستان روانسر خواهد بود.

 

مصطفی زاده اضافه کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه و ثبت جهانی منطقه اورامانات ، توجه به راههای این منطقه بسیار ضروری است.

 

وی اظهار کرد: برای ماندگاری هر چه بیشتر مسافر در منطقه باید توجه ویژه ای به زیرساخت ها در حوزه راه و گردشگری داشته باشیم.

 

مصطفی زاده با بیان اینکه شهر شاهو با مشکلات عدیده ای مواجه است گفت : حادثه خیزبودن تقاطع شهر شاهو ، بهسازی زمین ورزشی ، عدم استقرار نمایندگی ادارات در سطح شهر و قولنامه ای بودن املاک شهری بخشی از مشکلات این شهر است.

 

شهردار شاهو نیز گفت : بافت شهر شاهو همچنان روستایی است و نبود درآمد پایدار مهمترین مشکل شهرداری این شهر است.

 

رامین جواهری با بیان اینکه مردم در پرداخت عوارضات شهری همراهی لازم را ندارند افزود: برای احداث بوستان شهر ، تکمیل و تجهیز آتش نشانی و خرید ماشین آلات عمرانی به اعتبارات ویژه ای نیاز داریم تا بتوانیم امور روزمره شهرداری را انجام دهیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد