در واکنش به انعکاس یک خبر در هزار ماسوله:

‍ اطلاعیه شورای اسلامی روستای خانقاه در پی مسمومیت تعدادی از اهالی این روستا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297866|11:28 - 1398/07/02
نسخه چاپی
‍ اطلاعیه شورای اسلامی روستای خانقاه در پی مسمومیت تعدادی از اهالی این روستا
در پی انتشار خبر مسمومیت تعدادی از اهالی روستای خانقاه در این سایت خبری تحلیلی و پیرو شیوع بیماری گوارشی دربین مردم خانقاه و با پیگیریهای انجام شده در هفته گذشته شورای اسلامی روستای خانقاه اطلاعیه ای صادر کرده است که در ذیل خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، در پی انتشار خبر مسمومیت تعدادی از اهالی روستای خانقاه در این سایت خبری تحلیلی و پیرو شیوع بیماری گوارشی دربین مردم خانقاه و با پیگیریهای انجام شده در هفته گذشته شورای اسلامی روستای خانقاه اطلاعیه ای صادر کرده است که در ذیل خواهد آمد.


باسمه تعالی
به اطلاع مردم شریف خانقاه می رساند که ؛ پیرو شیوع بیماری گوارشی دربین مردم خانقاه و با پیگیریهای انجام شده در هفته گذشته و دستور پیگیری استاندار محترم و پیگیریهای سید علاءالدین حیدری مشاور ایشان مسئولین محترم استانی و شهرستانی بصورت شبانه روزی پیگیر وضعیت سلامت مردم بوده و اکیپ های آبفای روستایی و بهداشت استان در خانقاه برای بررسی موضوع مستقر شدند .

اقدامات لازم فراوانی انجام گرفته است که جای تقدیر دارد .
پیرو اقدامات انجام گرفته قبلی امروز تاریخ ۹۸/۰۷/۰۱ تیم ویژه ای از طرف مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به خانقاه اعزام گردیدند که شامل :
سید علاءالدین حیدری مسئول پیگیریهای ویژه استاندار
مهندس خسروانی مدیرکل روستایی استانداری
مهندس شوهانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان
دکتر کرمی معاون دکتر شکیبا از دانشگاه علوم پزشکی
بهمراه هیئتهای کارشناسی و مدیران شهرستانی در خانقاه حضور یافته و طی بازدید میدانی از منبع تامین آب روستا ( چشمه ) ، خط انتقال و مخزن  آب روستا به بررسی مشکلات آب خانقاه پرداختند .
سپس جلسه ای با حضور اهالی محترم ، شورای اسلامی ، دهیار و مدیران مذکور تشکیل و نتایج ذیل اتخاذ گردید .
۱- با توجه به حساسیت موضوع تامین آب سالم برای مردم و دستور استاندار محترم در این مورد ،  مقرر گردید منبع جدیدی برای تامین آب شرب خانقاه پیش بینی و تامین گردد.
۲- با توجه به زمانبر بودن فرایند تامین آب از منبع جدیدی برای خانقاه آبفار استان ملزم گردید که اقدامات خود را در سه سطح پیش بینی کند .
الف- اقدامات ضروری و سریع مانند ( تکمیل شبکه  لوله کشی جدید روستا ، کلرزنی نظارت شده و سه لایه بصورتی که هیچ امکان ریسکی نداشته باشد ، ایجاد حریم سالم و بهداشتی برای چشمه تامین آب و ایمن کردن منبع تامین آب بصورت کامل )
۲- اقدامات میان مدت : پیگیری تامین اعتبار احداث مخزن آب روستا در بالادست جوی جولیان در کوتاهترین زمان ممکن
۳- مطالعه و پیگیری تامین آب روستا از منابع دیگری غیر از چشمه فعلی
قابل ذکر است که با سیستم فعلی نصب شده برای رفع آلودگی و کلرزنی آب ،  جای هیچگونه نگرانی برای سلامت آب روستا نیست و اب فعلی کاملا پاک و فاقد آلودگی می باشد .
 در اینجا لازم است از استاندار محترم کرمانشاه که شبانه روز پیگیر سلامت مردم خانقاه بودند تشکر ویژه ای داشته باشیم .
همچنین از همراهی و همکاری همه مدیران استانی و شهرستانی که در این مدت با تلاش های خودشان زمینه اعتماد و آسودگی خاطر مردم خانقاه را فراهم نمودن کمال تشکر را داشته باشیم .
از همدلی و فهم بالای مردم شریف خانقاه در همکاری با شورا و دهیار و دیگر مسئولان برای پیگیری منطقی این موضوع ، تقدیر می نماییم .
              با احترام
شورای اسلامی روستای خانقاه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد