به مناسبت هفته ی دولت از کارمندان نمونه ادارات تجلیل به عمل آمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298686|16:36 - 1399/06/07
نسخه چاپی
به مناسبت هفته ی دولت از کارمندان نمونه ادارات تجلیل به عمل آمد
طی مراسمی به مناسبت هفته ی دولت از کارمندان نمونه ادارات تجلیل به عمل آمد .

به گزارشهزار ماسوله، ایده پور فرماندار پاوه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان پاوه اظهار داشت: بزودی قرار داد مهمی بین استان حلبچه اقلیم کردستان عراق و استان کرمانشاه با محوریت شهرستان زیبای پاوه منعقد خواهد گردید و سد داریان شهرستان پاوه برق کل استان مذکور را تامین خواهد نمود

 

وی افزود: همه می دانند که مهمترین منبع مالی دولتهای نظام اسلامی فروش نفت بوده است  اما در سال 1399 برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی بودجه ی دولت بدون اتکا به فروش نفت بسته شد .

 

وی گفت: گرچه می بایست دولت از راه اتخاذ مالیاتها کسری بودجه خود را جبران می نمود اما با شیوع ویروس کرونا و در تنگنا قرار گرفتن کارگاههای تولیدی و کسب و کارها عملاً نه تنها این منابع اخذ مالیات نتوانستند مالیاتی را پرداخت کنند حتی دولت مجبور شد از راههای مختلف برای آنها منابع جبران خسارتهای کرونا را تامین نماید و در این قسمت نیز فشار مضاعفی بر دولت وارد شد .

 

فرماندار پاوه گفت: تراز مالی دولت در شرایط بسیار سختی در حال مدیریت است .

 

وی افزود: همه می دانند مردم صبور و نجیب ایران شرایط پر مشقت و سختی را می گذرانند اما مقاومت آنها کمر تحریم های دولت منفور آمریکا را خم کرده است من به نوبه ی خود بعنوان نماینده ی دولت در شهرستان مرزی پاوه از مردم به دلیل سختیهای پیش آمده به دلیل تحریمهای ظالمانه ی آمریکا عذر خواهی می نمایم.

 

ایده پور اضافه کرد: هم اکنون محافل بین المللی و مردمان جهان در شگفتند که ایران چگونه در مقابل این همه تحریم ظالمانه و پیچیده آمریکا مقاومت نموده اند .

 

وی گفت: راهکار ادامه ی مقاومت تا رسیدن به پیروزی کامل اقتصادی را رهبر حکیم و فرزانه نظام اسلامی در ملاقات چند روز پیش ایشان با دولتمردان اعلام نمودند و آن این جمله ی راهبردی است : (( توجه به تولید داخلی  ، توجه به تولید داخلی و توجه به تولید داخلی است )) توجه به تولید داخلی در این دولت شتاب بسیاری گرفته و بستر سازی برای رهایی از وابستگیهای عمیق به اقتصاد خارجی آغاز شده است و مردم در آینده نزدیک برکات آن را لمس خواهند نمود .

 

وی افزود: فرهنگ عامه ی مردم شهرستان پاوه باید از طریق ساخت محتوا ، برنامه های چند رسانه ایی ، سخنرانیهای کارشناسانه ، گفتگوهای مردم با مردم جهت پذیرش امر مهم سرمایه گذاری های کلان آماده شود .

 

ایده پور ادامه داد: بیش از یکسال است مجموعه فرمانداری ، اداره ی کشاورزی و تعداد دیگری از ادارات در تلاش هستند تا عرصه را برای ورود تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور سرمایه گذارای کلان در منطقه آماده نمایند اما به دلیل عدم آگاهی و نا آشنایی تعدادی از اعضای شوراهای برخی روستاها در حوزه ی رود خانه ی سیروان مابین دو سد داریان و هیروی از جمله روستاهای شرکان و نروی می رود این سرمایه گذاران از سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی پیش بینی شده در این منطقه چشم پوشی نمایند که جبران خسارت مادی و معنوی این موضوع در آینده بسیار کلان خواهد بود و سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این شهرستان گریزان می گردند .

 

فرماندار پاوه گفت: بر نخبگان این روستاها و سایر مناطق شهرستان است که وارد عمل شوند و نگذارند نا آگاهی دلیلی شود بر خسارت های فراوان به منطقه .

 

وی افزود:‌ادارات از فردای هفته ی دولت موظف هستند با عملیاتی نمودن روابط عمومی هایشان در بخش فرهنگ عامه مردم را از چند و چون مسایل شهرستان که تا کنون مغفول مانده است آگاه کنند تا مردم بدانند در زیر پوست مدیریت شهرستان چه می گذرد و از هفته ی آینده کارکرد این اداراتت در بخش ذکر شد روزانه رصد خواهد شد از نخبگان این شهرستان که بسیار زیاد نیز هستند انتظار می رود در این مقوله نظام و دولت را همکاری نمایند تا بتواند توسعه را در این شهرستان پایه ریزی نمود .

 

در پایان این مراسم به کارمندان نمونه لوح سپاس و هدایایی تقدیم گردید

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد