ماموستا قادری:

حرکت جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم در اولویت باشد

سرویس: سیاسیکد خبر: 300496|14:13 - 1401/09/19
نسخه چاپی
حرکت جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم در اولویت باشد
نمایندگانی از۲۵ حزب، جمعیت و تشکل سیاسی استان کرمانشاه، با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در فضایی صمیمانه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در این  دیدار در سخنانی اظهار داشت: سه اصل اسلام و انقلاب، رهبری نظام و مردم از اصولی است که همواره بر آن تاکید داشته و ان شاالله در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

 

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به آیه ای از قران کریم گفت: اگر عمر انسان، یا عمر مسئولیت و یا حتی عمر حاکمیت به 40 سال برسد باید ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند، نسبت به اشتباهات گذشته تجدید نظر نمود

 

ماموستا قادری ادامه داد: چهار دهه از عمر انقلاب ما هم سپری شده که فرهنگ دهه چهارم با فرهنگ دهه اول متفاوت است و نسل امروز همانند چهار دهه گذشته ما فکر نمی کنند .

 

امام جمعه پاوه اظهار کرد: بعد از وقایع و با فاصله گرفتن مردم از مساجد، دین و انقلاب، مشکلات علمای دین سنگین تر است و جذب افراد به مساجد سخت خواهد شد.

 

ماموستا قادری ضمن تقدیر از حضور این هیئت در میان مردم پاوه  افزود: ما اهل سنت اورامانات و اهل تشیع کرمانشاه سال‌های سال در کنار هم زندگی کرده‌ایم و باهم زیسته‌ایم و در شادی و شیون هم در کنار همدیگر بوده‌ایم و این حرکت در راستای زنده نگه داشتن این همزیستی مسالمت آمیز قابل تقدیر است.

 

امام جمعه پاوه ضمن تأکید بر لزوم حرکت جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم افزود : امیدواریم در آینده شاهد تحولی در مملکت باشیم، مردم ایران ۴۳ سال است روی پای خود ایستاده‌اند و نسبت به این نظام و انقلاب ثابت‌القدم‌اند انشاء الله مسئولان ما در رفع مشکلات این مردم قدم بردارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد