فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه:

پدیده قاچاق در شهرستان پاوه ریشه کن می شود /اجازه تحرک به هیچ قاچاقچی نخواهیم داد

سرویس: سیاسیکد خبر: 300958|19:12 - 1402/03/08
نسخه چاپی
پدیده قاچاق در شهرستان پاوه ریشه کن می شود /اجازه تحرک به هیچ قاچاقچی نخواهیم داد
فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با حول و قوه الهی پدیده قاچاق را در استان ریشه کن خواهیم کرد و برای همیشه پدیده قاچاق و قاچاق بری در استان و شهرستان پاوه تمام خواهد شد و با قدرت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرز شوشمی پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن خداقوت و خسته نباشید به نیروهای مرزداری در سخنانی اظهار داشت: همکاران ما با قدرت، و با اشراف کامل در حال حراست و پاسداری از مرزهای استان هستند با پدیده شوم قاجاق و قاجاقچیان در حال مبارزه هستند و اجازه تعرض و تردد به قاچاقچیان در مرزهای استان را نخواهند داد.

 

سردار سپهر افزود: این شرایط تا زمانی که تا آخرین این قاچاقچیان در منطقه حضور داشته باشه ادامه دارد و با قدرت با قاچاقچیان و کسانی که قصد تعرض به مرزهای استان را داشته باشند ادامه دارد و کار ما تعطیل بردار نیست.

 

وی گفت: در طول شبانه روز این وظیفه را انجام می دهیم و با حول و قوه الهی پدیده قاچاق را در استان ریشه کن خواهیم کرد و برای همیشه پدیده قاچاق و قاچاق بری در استان و شهرستان پاوه تمام خواهد شد و با قدرت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

 

فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: مبارزه با قاچاق، مبارزه با جرائم مرزی و کنترل و حراست از پاسداری از مرزها و امنیت در مرزها از وظایف قانونی مرزبانی جمهوری اسلامی است و مرزبانان شبانه روز با حضور حداکثری و استفاده از تجهیزات و امکانات الکترونیکی و همه امکانات کار را دنبال خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه این موضوع با جدیت شکل گرفته است افزود: امروز در واقع پدیده شوم قاچاق بری در شهرستان تقریبا ریشه کن شده است و مورد استقبال عمومی، ریش سفیدان و متنفذان قرار گرفته و تقدیر و تشکر کرده اند.

 

سردار سپهر گفت: عامه مردم از این وضعیت هم بسیار راضی هستند و ما نیز ارامش مردم را می خواهیم و تا زمانی که این ارامش فراهم نشود از جهاد شبانه روزی دست بردار نیستیم و اجازه تحرک به هیچ قاچاقچی نخواهیم داد.

 

وی افزود: تا روزی که عزیزان ما با قدرت این کار را دنبال می کنند و پشتوانه قانونی دارند اجازه هیچ گونه تعرضی را در مرزهای استان نخواهیم داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد