دو خبر ورزشی از شهرستان پاوه:

پیروزی قاطع تیم فوتبال دالکورد پاوه در گام نخست

سرویس: ورزشیکد خبر: 301175|10:14 - 1402/05/28
نسخه چاپی
پیروزی قاطع تیم فوتبال دالکورد پاوه در گام نخست
پیروزی قاطع تیم فوتبال دالکورد پاوه در گام نخست و قهرمانی تیم هرسین چهار جانبه والیبال در سطح استان از عنواین خبر ورزشی شهرستان هستند.

به گزارش هزارماسوله ، تیم فوتبال دالکورد پاوه عصر روز جمعه در اولین دیدار خود از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان میربان تیم "هورامان روانسر" بود که با یک بازی هجومی تیم حریف را با نتیجه ۸ بر ۲ به شکست داد و به اولین سه امتیاز خود دست یافت.

 

گلهای تیم دالکورد را آسو حسینی ۴ بار ، آرتین میرزایی ۲ بار و ماردین میرزایی ۲ بار موفق به گلزنی در این دیدار شدند.

 

باشگاه دالکورد از حمایت های اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان و اعضای کادر فنی تیم آقای "حکمت مرادی" و آقای "گوران شیرخانی" و همچنین مسئولین زمین چمن تقدیر و تشکر می نماید.

 

در دیگر خبر ورزشی شهرستان بمناسبت ۲۶ مرداد سالروز شکست حصر پاوه یک دوره مسابقه چهار جانبه والیبال بین تیم هیات والیبال کرمانشاه ناحیه مقاومت کرمانشاه هیات والیبال هرسین وتیم والیبال پاوه در سالن وحدت پاوه برگزار گردید.

 

 در پایان این مسابقات تیم هرسین به مقام قهرمانی رسید وتیم پاوه نایب قهرمان و تیم مقاومت کرمانشاه موفق به کسب مقام سوم گردید.

 

 لازم به ذکر است که دبیر هیات والیبال استان اقای عباس امانی بعنوان مربی تیم هیات  والیبال کرمانشاه حضور داشت.

 

 درپایان به تیم های برتر کاپ و لوح قهرمانی توسط فرماندهی ناحیه مقاومت پاوه رئیس اداره ورزش ورئیس هیات والیبال شهرستان اهدا گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد