کسب مدالهای رنگارنگ در دو خبر ورزشی از شهرستان پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 301201|13:01 - 1402/06/04
نسخه چاپی
کسب مدالهای رنگارنگ در دو خبر ورزشی از شهرستان پاوه
رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه گفت: کسب مدال های طلا و نقره در مسابقات رشته پارا دومیدانی و مسابقات قهرمانی کشور دومیدانی پرتاب وزنه و پرتاب دیسک از عناوین خبر ورزشی شهرستان پاوه هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار  هزارماسوله اظهار داشت: یک دوره مسابقات در رده سنی جوانان در سطح کشور به میزبانی تهران در رشته پارا دومیدانی برگزار شد.

 

سعدی توفیقی افزود: در این رقابت‌ها آرشام رمضانی ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه طی رقابتی بسیار نزدیک موفق شد در ماده ۱۰۰ متر و۲۰۰ متر مدال طلا رو کسب نماید. و همه اهالی فن با توجه به سخت کوشی و سن مناسب آینده بسیار درخشانی رو برای این ورزشکار پیش بینی نمودند.

 

وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توفیقات روز افزون برای این ورزشکار ارزنده باشیم.

 

توفیقی همچنین اظهار داشت: در دیگر خبر ورزشی شهرستان ورزشکاران پاوه ای در مسابقات قهرمانی کشور دومیدانی  پرتاب وزنه و پرتاب دیسک موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شدند.

 

وی ادامه داد: این مسابقات نیز به میزبانی تهران، توسط ورزشکار توانمند آقای کارزان دوستمرادی از شاگردان فرهیخته قهرمان جهان آقای یاسین خسروی و به مربیگری استاد گرامی آقای عزت اله پرنیان  توانستند مدال طلای مسابقات رتبه اول کشوری در رده سنی نوجوانان را از آن خود کند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد