امام جمعه نودشه:

ارتقای فرهنگ عمومی نیازمند شورای فرهنگی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301231|18:12 - 1402/06/14
نسخه چاپی
ارتقای فرهنگ عمومی نیازمند شورای فرهنگی است
امام جمعه نودشه گفت: برای ارتقای فرهنگ عمومی در شهرهای نودشه و نوسود و روستاهای تابعه نیازمند شورایی فعال بنام شورای فرهنگی هستیم.

به گزارش هزارماسوله ، امام جمعه نودشه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی نودشه و نوسود که در کتابخانه عمومی نودشه با حضور اعضای انجمن برگزار شد در سخنانی اظهار داشت:  برای ارتقای فرهنگ عمومی در شهرهای نودشه و نوسود و روستاهای تابعه نیازمند شورایی فعال بنام شورای فرهنگی هستیم که امیدواریم با مساعدت بخشدار که شخصیتی فرهنگ و دغدغه مند در این حوزه هستند این شورا هر چه سریعتر تشکیل گردد.

 

 ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در ادامه گفت: رسالت کتابخانه ها ارتقای سطح علمی، فرهنگی و دینی مردم در معنای عام کلمه است و کتابخانه عمومی نودشه غنی از  عنوانهای گوناگون برای اقشار مختلف با سطح تحصیلات مختلف می باشد.

 

ماموستا مبارکشاهی هم چنین گفت: رسالت کتابخانه های عمومی ارائه ی اطلاعات نوشتاری، صوتی و الکترونیکی به مراجعین در تمامی موضوعات است که کتابخانه های عمومی نودشه و نوسود در این خصوص فعالیت خوبی داشته اند.

 

 امام جمعه نودشه در پایان گفت: امیدواریم با آغاز سال تحصیلی جدید هم اولیاء دانش آموزان و هم اولیای مدارس و هم خود دانش آموزان عزیز که عمده ترین کاربران خدمات کتابخانه هستند از منابع کتابخانه بیشترین بهره مندی را ببرند .

 

در ادامه هریک از حاضرین به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

 

 

در پایان جلسه نیز هدایایی به شهرداران نودشه و نوسود به دلیل مساعدت‌های آنها به کتابخانه های عمومی این دو شهر به رسم قدردانی اهدا گردید.

 

عبدالله حبیبی از دبیران شایسته نودشه و فعالین فرهنگی نیز در جلسه انجمن کتابخانه های بخش نوسود از بخشدار نوسود، شورای شهر و شهردار نودشه درخواست نمود جهت به سامان نمودن فعالیت‌های فرهنگی در ابعاد مختلف در نودشه مقدمات احداث سالن اجتماعات مناسب را در نودشه فراهم نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد