مراسم تودیع و معارفه رئیس صمت پاوه برگزار شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301265|17:29 - 1402/07/08
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رئیس صمت پاوه برگزار شد
معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: مسئولیت ها برای خدمت به مردم هستند .آقای حسینی در طول مدت تصدیشان در صمت پاوه خدماتی ارائه نمودن زحماتی راکشیدن که از ایشان تقدیر می شود.

به گزارش هزارماسوله ، فرشاد شیخی معاون سیاسی در این نشست تصریح کرد: جابجایی امری طبیعی و تغییرات برای نوزایی و تحول در مجموعه ها و مدیریت است. آنچه امروز مطالبه اساسی مردم است مدیریت بازار است .تورم و گرانی به نسبت سایر شهرستان های همجوار در بعضی اقلام در حوزه کالا و مواد خوراکی بیشتر است و در بعضی کالا هم قیمت ها پاینتر است.

 

وی افزود: آنچه ما می خواهیم تقویت نقاط قوت مدیریت قبلی است که بایستی پیگیری شود و اگر ضعفی احصاء می شود باید در کنار قوت های قبلی رفع و به نقطه قوت تبدیل شوند و این خواست ما از مدیریت جدید صمت هست.

 

 وی همچنین تصریح کرد: ادارات صمت به همراه اتاق اصناف ،جهاد کشاورزی  و بازرسان آن و تعزیرات با اشراف میدانی بر بازار و شجاعت به دنبال تامین حقوق متقابل مردم و کسبه باشند.

 

 شیخی ادامه داد: ما در کنار صمت و مردم و بازاریان هستیم. باید گام های خوبی برای مردم و بازاریان برداشته شود.

 

شیخی خاطر نشان کرد: از دیگر خواسته های شهرستان از صمت و استان ، توجه به مزیت های طبیعی و قابلیت هایی است که دولت در گذشته در پاوه به عنوان مرکز اورامانات بوجود آورده است.انتظار است با وجود بستر ها سرمایه گذاران در حوزه های صنایع و معادن و تجارت  با اتکاء به پتانسیل ها برای ورود به پاوه ترغیب شوند تا پاوه و بازار پاوه و مرزها بیش از این رونق گیرند و قطب اقتصادی در کنار گردشگری برای مردم این دیار توامان رشد و تبلور یابد.

 

 سید علاءالدین حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیز در این آیین گفت: ما با نشست ها و جلسات و کارگروه های که برگزار می کنیم خواسته مردم را پیگیری می کنیم و روند جدیدی از فعالیت ها در حوزه صمت و دیگر دستگاه های مرتبط را در شهرستان آغاز میکنیم .

 

 

مصطفایی معاون امور عمرانی فرمانداری نیز گفت: دوران مدیریتها کوتاه و به زودی به پایان میرسد اما واقعیت این است آنچه که باقی خواهد ماند آثار و نتایج اقدامات و تلاشها و خدماتی ست که برای حل مسائل و مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی بایستی پیگیری و و به نحو شایسته انجام شود .  در حوزه بازار  و اختلاف قیمتها و گرانی بی رویه  مشکلات عدیده ای وجود دارد در این حوزه مدیریت جدید باید با استفاده از تجربیات و توانمندیهای خود و رصد و شناخت مشکلات و ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر با سایر ادارات مرتبط و اتاق اصناف  و تشدید نظارتها بر بازار از همه ظرفیتها برای کنترل و  یکسان سازی قیمتها با سایر شهرستانهای همجوار  به ویژه میوه و تره بار استفاده نماید قطعا همه ما همراه بوده و هر کمکی که لازم باشد برای همراهی و مساعدت و کاهش مشکلات  مردم  در کنار مدیران و دستگاههای مربوطه خواهیم بود.

 

 در پایان با اهدای لوح سپاس از حسینی مدیر قبلی  اداره صمت پاوه تقدیر و حکم مسئولیت جدید  تحویل دولتخواه مدیریت جدید  اداره صمت شهرستان پاوه قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد