معاون سیاسی فرماندار پاوه:

اگر به «صدای مظلومیت مردم غزه گوش نمی دهید» لااقل به «صدای ملت های آزاده خود گوش فرا دهید»/ به زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی رقم خواهد خورد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301307|20:47 - 1402/08/07
نسخه چاپی
اگر به «صدای مظلومیت مردم غزه گوش نمی دهید»  لااقل به «صدای ملت  های آزاده خود گوش فرا دهید»/ به زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی  رقم خواهد خورد
معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: این جنایت ها و کشت و کشتارها و ویرانی ها در نهایت به نفع رژیم کودک کش و آپارتاید تمام نمی شود و به زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی رقم خواهد خورد و این رژیم منحوس را به تاریخ واگذار خواهد کرد.

به گزارش هزارماسوله ،معاون سیاسی فرماندار پاوه در نشست تبیین باورهای نادرست در مورد اسرائیل و فلسطین و تحریفات دین یهود که با حضور معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در طول ۲۳ روز گذشته، مومنان شاهد جنایتهای گسترده ای از سوی رژیم غاصب اسرائیل هستند و همه ما می دانیم که جنایات این رژیم موضوع تازه ای نیست.

 

فرشاد شیخی گفت: رژیم صهیونیستی در طول این ۷۵ سال گذشته هرچه از شنائت و ددمنشی از دستش برآمده ، کوتاهی نکرده است.

 

وی افزود: این رژیم غاصب، زنان و کودکان و پیران و جوانان بسیاری را در طول این مدت شهید و به خاک و خون کشانده است.

 

وی با بیان اینکه ؛ در طول ۷۵ سال حاکمیت غاصبانه رژیم اسرائیل بر سرزمین ملت مظلوم فلسطین ، بالغ بر ۵۰ هزار نفر از این ملت بی پناه ، شهید شده اند اظهار داشت : در این جنایات اخیر تاکنون، بالغ بر ۷ هزار ۵۰۰ نفر از این ملت بی گناه کشته و شهید شده اند.

 

وی با اشاره به روابط دولت های عربی با اسرائیل گفت: متاسفانه دولتهای عربی در سیاست های استعماری اسرائیل حل شده اند و به سمت عادی سازی روابط با این رژیم منحوس پیش رفته اند . این دولت ها خوب است بدانند از خشم ملت های خود در عدم همراهی با مردم غزه و فلسطین در امان نخواهد ماند  و  آرمان فلسطین تا زمانی که ملت فلسطین هستند ، زنده خواهد ماند.

 

معاون سیاسی فرماندار پاوه در ادامه افزود: این جنایت ها و کشت و کشتارها و ویرانی ها در نهایت به نفع رژیم کودک کش و آپارتاید تمام نمی شود و به زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی  رقم خواهد خورد و این رژیم منحوس را به تاریخ واگذار خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی و دولت های سازش کار بدانند ظلم و جور در دنیای امروز دیگر جایی ندارد و «اگر به صدای مظلومیت مردم غزه گوش نمی دهید»  لا اقل به «صدای ملت  های خود گوش فرا دهید».

 

شیخی تصریح کرد: مکتب رهایی بخش اسلام و آرمان امام خمینی(ره) و راه حاج قاسم ها ادامه دارد و بزودی ملتهای مظلوم تکرار تاریخ را خواهند دید و یزیدیان به درک واصل می گردند و حسینیان باز جاودانه تاریخ خواهند ماند.

 

در پایان سرکار خانم دکتر شیوا یاری کارشناس مسئول برنامه و بودجه اداره کل کتابخانه های استان، و دکتر رضا کرمی معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان به تحلیل این کتاب پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد