شهردار پاوه خبر داد:

تداوم عملیات اجرایی احداث بلوارورودی شرقی شهرپاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301436|18:55 - 1402/10/10
نسخه چاپی
تداوم عملیات اجرایی احداث بلوارورودی شرقی شهرپاوه
شهردار پاوه گفت: عملیات اجرایی احداث بلوار در ورودی شرقی شهر پاوه همچنان ادامه دارد و ان شاالله به زوری شاهد اتمام این عملیات باشیم.

 شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی در این رابطه اظهار داشت: فاز دوم اجرای رفیوژ در حد فاصل سه‌راهی نسمه تا پل هوایی عبور عابر پیاده برابر نقشه‌های اجرایی از محل اعتبارات داخلی شهرداری پاوه شروع شده است.

 

سالم مرادی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در راستای ساماندهی این نقطه حائز اهمیت از شهر اقداماتی توسط شهرداری انجام گرفته است که در حال انجام و اتمام این عملیات هستیم.

 

وی گفت: در این عملیات اجرایی، احداث دیوار حائل در بخشی از خیابان جنب سه‌راهی نسمه، جدولگذاری خیابان به طول 650 متر، تعریض و زیرسازی و آسفالت بخش تعریض شده خیابان و اجرای بخشی از رفیوژ جنب سموره‌وان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: فاز اول بلوار مذکور به طول 800 متر و عرض 2 متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری به اتمام رسید که مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام در راستای ساماندهی ورودی شرقی شهر پاوه است.

 

مرادی در پایان گفت: سایر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در راستای ساماندهی این نقطه حائز اهمیت از شهر، شامل موزائیک‌فرش پیاده‌روها و نصب سردرب ورودی است که پس از احداث رفیوژ، به مرور و بر حسب اولویت در دستور کار قرار خواهند گرفت.


نظرات بازدیدکنندگان

شهروند
14:29 - 1402/10/12

یه نیمچه بلوار زدین سی صد بار گذاشتین کانال های خبری بعد اسفالتش هم انگار موج دریاس پستی بلندی داره


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد