رئیس اداره راهداری پاوه خبر داد:

بارش 40 سانتیمتری برف در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301462|17:44 - 1402/10/21
نسخه چاپی
بارش 40 سانتیمتری برف در پاوه
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: در پی ورود یک سامانه بارشی به پاوه و آغاز بارندگی از بامداد امروز چهارشنبه ارتفاع برف در برخی از محورهای این شهرستان مرزی استان کرمانشاه به بیش از ۴۰ سانتی متر رسید.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: با ورود یک سامانه بارش زا به جو منطقه شاهد بارش 40 سانتیمتری برف در محور نودشه– سه راه شهدا و دهستان شرامبودیم.

 

ابراهیم شهریاری افزود: با توجه با ارتفاع بالای برف و وزش باد شدید و کولاک در این محور تردد تنها با استفاده از زنجیرچرخ میسر است.

 

وی گفت: برف روبی این محور هم با تلاش نیروهای راهداری انجام شده است و علاوه بر آن آوار برداری در برخی از نقاط و محورهای ارتباطی به روستاهای تابعه که سبب ریزش کوه شده بود، انجام شده است.

 

شهریاری گفت:  گردنه تته به مریوان به عنوان یکی از حلقه‌های اتصال کرمانشاه و کردستان نیز با شروع بارش ها مسدود و به دلیل کولاک شدید و بارش برف همچنان بسته است.

 

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی و به ویژه کوهستانی پاوه را دارند خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت تردد نیز خودروهای خود را به امکانات ایمنی از جمله زنجیرچرخ مجهز سازند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد