ازدستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه رونمایی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301473|18:24 - 1402/11/11
نسخه چاپی
ازدستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه رونمایی شد
با حضور فرماندار پاوه، مسئول نهاد مردمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه از دستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه رونمایی شد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در مراسم رونمایی از دستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه در سخنانی اظهار داشت: آنچه امروزه نام پاوه را متمایز نموده حس نوع دوستی و مشارکت همه جانبه مردم در همه زمینه های خیرخواهانه است.



فرماندار پاوه در این مراسم یکی از پتانسیل های بالای شهرستان را پیش قدم شدن مردم در امورات خیرخواهانه دانست و افزود: آنچه امروزه نام پاوه را نسبت به سایر مناطق استان متمایز نموده حس نوع دوستی و مشارکت همه جانبه مردم در همه زمینه های خیرخواهانه است.



علیرضا حیدری ضمن تقدیر از تلاشهای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افزود: با این اقدام خیرخواهانه باقیات و صالحات برای این دنیا و آخرت خود ثبت نموده و قطعا در زمره نیکوکاران اید.



وی افزود: دولت مردمی در کنار ارائه خدمات عمومی و زیرساخت های بنیادین در طرح های عمرانی و بهداشتی زمینه را برای مشارکت بالاتر مردم در همه زمینه ها فراهم نموده است.



فرماندار پاوه ضمن تمجید از فعالیت موسسه ها و سمن های مردم نهاد پاوه افزود: مطالبه جدی مردم برای شهرستان و حتی منطقه خرید و راه اندازی دستگاه MRI است که تلاش مینماییم با همراهی و حمایت های همیشگی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه، دانشگاه علوم پزشکی استان و مشارکت خیرین و مردم در سطح شهرستان بتوانیم این مهم را در جهت خدمت به شهروندان به سرانجام برسانیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد